کد خبر : 6669
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 20:29

مدیر امور آب و فاضلاب خواف خبر داد: ۱۰۱ مورد یخ‌زدگی کنتور و ترکیدگی لوله آب در سرمای اخیر خواف

مدیر امور آب و فاضلاب خواف خبر داد: ۱۰۱ مورد یخ‌زدگی کنتور و ترکیدگی لوله آب در سرمای اخیر خواف

مدیر امور آب و فاضلاب خواف اظهارکرد: در سرمای اخیر چند روز گذشته این شهرستان ۱۰۱ مورد یخ‌زدگی کنتور و ترکیدگی لوله داخلی مشترکان رخ داده است. محسن چهکندی گفت: اکنون ۴۰ آبدار در ۸۳ روستا و ۶ اکیپ در ۶ شهر تحت پوشش امور آب و فاضلاب شهرستان خواف در راستای خدمت‌رسانی و رفع

مدیر امور آب و فاضلاب خواف اظهارکرد: در سرمای اخیر چند روز گذشته این شهرستان ۱۰۱ مورد یخ‌زدگی کنتور و ترکیدگی لوله داخلی مشترکان رخ داده است.

محسن چهکندی گفت: اکنون ۴۰ آبدار در ۸۳ روستا و ۶ اکیپ در ۶ شهر تحت پوشش امور آب و فاضلاب شهرستان خواف در راستای خدمت‌رسانی و رفع ترکیدگی لوله ناشی از سرما به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش هستند.

 وی افزود: در فاصله زمانی پنج روزه اخیر، بیش از ۱۴۵ تماس تلفنی در زمینه یخ‌زدگی با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی برقرار و توصیه این مرکز در زمینه اقدامات ضروری شامل عایق‌بندی و پوشش مناسب کنتور با پشم شیشه، پوشال، گونی، پارچه و مواردی از این قبیل برای پیشگیری از یخ‌زدگی کنتور به شهروندان ارائه شده است.

چهکندی تأکید کرد: با توجه به برودت هوا و جلوگیری از یخ‌زدگی کنتور و شیرآلات اطلاع رسانی‌های لازم از سوی روابط عمومی برای انجام تمهیدات لازم توسط شهروندان انجام شده است.

به گفته وی مشترکان امور آب و فاضلاب خواف خواف بیش از ۵۱ هزار مشترک انشعاب آب دارد که ۳۰ هزار مشترک شهری و ۲۱ هزار و ۶۰۰ مشترک روستایی هستند.

 دمای هوای شهرستان خواف در جمعه شب گذشته به منفی ۱۷.۳ درجه سانتی‌گراد رسید که گفته می‌شود در ۱۵ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.