کد خبر : 2630
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 11:35

همزمان با ۱۵ اسفند ماه : جشن روز درختکاری در شهرستان خواف برگزار شد

همزمان با ۱۵ اسفند ماه : جشن روز درختکاری در شهرستان خواف برگزار شد

همزمان با 15 اسفندماه روز درختکاری 25000 اصله نهال با حضور مسئولین و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان در  سطح شهرستان خواف غرس شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف با اشاره به لزوم توجه به درختکاری و توسعه فضای سبز اظهار کرد: هفته

همزمان با 15 اسفندماه روز درختکاری 25000 اصله نهال با حضور مسئولین و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان در  سطح شهرستان خواف غرس شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف با اشاره به لزوم توجه به درختکاری و توسعه فضای سبز اظهار کرد: هفته منابع طبیعی یک نام‌گذاری نمادین است تا در راستای حفظ منابع و مواهب طبیعی در راستای توسعه پایدار اهتمام داشته باشیم.
وی تصریح کرد : همه باید دست به دست هم بدهیم و به توسعه و فرهنگ‌سازی منابع طبیعی کمک کنیم، کاشت درختان سازگار با وضعیت جوی شهرستان و منطقه و با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه، می‌توانند محیط زیست را لطیف و باطراوت کنند.
وی در ادامه افزود : منابع طبیعی  متعلق به یک دستگاه و فرد خاص نیست و متعلق به عموم مردم است و همه ما در حفظ و حراست از منابع طبیعی مسئول هستیم ، با توجه به خشکسالی های پی در پی حاکم در  منطقه ، توسعه و حفاظت از عرصه‌های طبیعی با مشارکت مردم امری اجتناب‌ناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  با بیان اینکه درخت همانند انسان موجود زنده‌ای است که نیاز به مواظبت و ادامه حیات دارد، بیان کرد: در هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری امسال تعداد  25000 نهال درختی و 35000 اصله نهاله بوته ای و بیابانی در کانون های فرسایش بادی شهرسالن  متناسب با آب و هوای منطقه در سطح شهرستان توزیع گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.