کد خبر : 2418
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 اسفند 1397 - 18:07

عبدالرضا سپهری : امنیت و آرامش حاصل در شهرستان ، گواه انسجام، تعامل و همپوشانی نیروهای مسلح است

عبدالرضا سپهری : امنیت و آرامش حاصل در شهرستان ، گواه انسجام، تعامل و همپوشانی نیروهای مسلح است

دیدار حضوری سرهنگ کمالی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا (ع) و هیئت همراه با  فرماندهان و شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان خواف انجام شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری در نشستی با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا (ع)

دیدار حضوری سرهنگ کمالی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا (ع) و هیئت همراه با  فرماندهان و شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان خواف انجام شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری در نشستی با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا (ع) از تعامل خوب سپاه با مجموعه ادارات سخن گفت و افزود: با وجود 123 کیلومتر مرز مشترک با کشور جنگ زده و نا امن افغانستان،  خوشبختانه ارتش ، سپاه و مرزبانی بدون هیچگونه تنشی در کنار یکدیگر از مرزهای کشور محافظت می کنند.
وی امنیت حاصله در منطقه را را گواه این همپوشانی و انسجام  عنوان کرد و افزود: وجوداختلاف نظرهای سیاسی ، مذهبی و قبیله ای انکار ناپذیر است ، اما همه ی ما در اصول، یکپارچه و یکدست هستیم و به سلایق همه ی گروهها احترام می گذاریم.
سپهری در ادامه از برگزاری میز خدمت با همکاری سپاه در روستای برآّباد و بازخورد بسیار خوبش در میان مردم خبر داد و افزود: تدارک اردوهای جهادی، محرومیت زدایی ، تهیه جهیزیه ، توزیع بسته های حمایتی ، برگزاری کارگاههای آموزشی و …از دیگر فعالیت های مشترک سپاه با دستگاهای اجرایی می باشد.
وی در خاتمه فعالیت های سپاه را در راستای اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی بیان داشت و از اقدامات انجام شده توسط نیروهای بسیجی در شهرستان تقدیر نمود.
سرهنگ سید جواد کمالی مسئول محترم سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا (ع) هدف از سفرش به شهرستان خواف را عرض خدا قوت به کلیه خدمت گذاران این حوزه بیان کرد و گفت: وظیفه ی ما خدمت رسانی بی منت به مردم و مستضعفین است.
وی ضمن تحسین برگزاری میز خدمت در روستای برآباد و تاکید بر استمرار این حرکت ، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که ارائه خدمت به مردم، بزرگترین خدمت بسیجی‌وار است، گفت: امید است بتوانیم با همان دیدگاه مقام معظم رهبری به مردم محروم روستاها خدمت‌رسانی نماییم و در راستای رسیدن به اهداف والای نظام ،بسیجی وار تلاش کنیم..
سرهنگ پاسدار سید جواد کمالی آمادگی حوزه و پایگاه مقاومت بسیج را در پیشبرد اهداف سازمانی و کمک به کارآمدی صنعت با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در بسیج اعلام نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.