کد خبر : 2272
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 بهمن 1397 - 11:48

وضعیت جسمانی پزشک متخصص قلب بیمارستان 22 بهمن خواف رو به بهبود است.

وضعیت جسمانی پزشک متخصص قلب بیمارستان 22 بهمن خواف رو به بهبود است.

وضعیت جسمانی خانم دکتر میترا دری رو به بهبود است. رضا قندهاریان(همسر دکتر میترا دری) در گفتگو با خبرنگار کانال خبری-تحلیلی خواف اظهار داشت: بعد از عمل جراحی در بیمارستان مهر مشهد، وضعیت جسمانی دکتر میترا دُرّی رو به بهبود است. میترا دری”متخصص قلب” که حدود یکسال است در شهرستان خواف طبابت می کند؛ بر اثر

وضعیت جسمانی خانم دکتر میترا دری رو به بهبود است. رضا قندهاریان(همسر دکتر میترا دری) در گفتگو با خبرنگار کانال خبری-تحلیلی خواف اظهار داشت: بعد از عمل جراحی در بیمارستان مهر مشهد، وضعیت جسمانی دکتر میترا دُرّی رو به بهبود است. میترا دری”متخصص قلب” که حدود یکسال است در شهرستان خواف طبابت می کند؛ بر اثر حادثه ای در سالن هنرهای رزمی دچار آسیب ستون فقرات شده و به مشهد اعزام شد.
وی در بیمارستان مهر مورد عمل جراحی قرار گرفته و اکنون حال عمومی وی رو به بهبود می باشد.
قندهاریان در ادامه گفتگو با کانال خبری-تحلیلی خواف گفت: از اظهار محبت مردم عزیز شهرستان خواف سپاسگزاری می کنم و درخواست دارم که همچنان دعای خیر خود را از همسرم دریغ نکنند.
کانال خبری-تحلیلی خواف برای خانم دکتر میترا دری صحت و بهبودی را آرزو کرده و امیدوار است این پزشک خوش اخلاق، مردم دار و حاذق هر چه سریعتر سلامتی خود را بازیابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.