کد خبر : 2117
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 بهمن 1397 - 16:19

همزمان با سراسر کشور: نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان خواف

همزمان با سراسر کشور: نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان خواف

زنگ انقلاب با حضور سرپرست فرمانداری،مدیر اداره آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان خواف به صورت نمادین در دبیرستان ابن سینا به صدا در آمد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، همزمان با ورود تاریخی امام(ره) به میهن در ساعت۹:۳۳دقیقه زنگ مدرسه پسرانه ابن سینا توسط مسئولان خوافی

زنگ انقلاب با حضور سرپرست فرمانداری،مدیر اداره آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان خواف به صورت نمادین در دبیرستان ابن سینا به صدا در آمد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، همزمان با ورود تاریخی امام(ره) به میهن در ساعت۹:۳۳دقیقه زنگ مدرسه پسرانه ابن سینا توسط مسئولان خوافی به صدا در آمد.

 احمد قادری مدیر آموزش و پرورش خواف در این مراسم ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: نهالی که در آن زمان به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) کاشته شده، اکنون با خودگذشتگی و جان فشانی به درخت تنومندی تبدیل شده است که تمامی انسان ها و آزادگان از ثمرات آن انقلاب بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: دانش آموزان آینده سازان این کشور و افرادی تاثیر گذار در روند پیشرفت ایران اسلامی هستند.

مدیر آموزش و پرورش خواف افزود: بدون شک از میان شما دانشمندان بزرگی رشد خواهند کرد که برای تعالی این کشور گام های موثری برخواهد داشت.

این مقام مسئول اذعان کرد: از جمله مهمترین دلایل پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ، رهبری و وحدت مردم است.

قادری در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: امروزه سنگر مبارزه تغییر کرده و سنگرعلم آموزی در اولویت قرار گرفته است که شما دانش آموزان عزیز با تحصیل علم و کسب دانش می توانید در عرصه علم آموزی سرآمد بقیه باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.