کد خبر : 1897
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 12:04

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر درخواف برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر درخواف برگزار شد

جلسه برگزاری مراسم هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با انجام برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اجرای هر چه بهتر برنامه های این هفته در شهرستان خواف  برگزار شد. جلسه برگزاری مراسم هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با انجام برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اجرای هر چه بهتر


جلسه برگزاری مراسم هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با انجام برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اجرای هر چه بهتر برنامه های این هفته در شهرستان خواف  برگزار شد.

جلسه برگزاری مراسم هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با انجام برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اجرای هر چه بهتر برنامه های این هفته در شهرستان خواف  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به نقش محوری و اساسی زن در خانواده و حضور موثر او در اجتماع اشاره کرد و گفت : باید در برنامه ریزی ها به نقش محوری زن در خانواده به عنوان مادر و نقش اجتماعی زن در عرصه اجتماعی و حضور موثر و سازنده او در عرصه‌های اجتماعی توجه شود.
سپهری  توجه ویژه به بانوان در حوزه های مدیریتی را یکی از برنامه های دولت عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این اتفاق در شهرستان افتاده و امروز شاهد مدیریت 3 نفر از بانوان توانمند در شهرستان هستیم که امیدواریم با عزم و نگاه ویژه مسئولین استان بتوانیم بانوان بیشتری را در سطح شهرستان به عنوان مدیر ادارات جذب و بکارگیری نماییم.
مقام عالی دولت در شهرستان در ادامه بر شناسایی بیشتر آسیب های اجتماعی در مناطق شهرستان تاکید کرد  و گفت: بایستی نقاط ضعف هرمنطقه را شناسایی و  بر همان اساس با برگزاری دوره های مهارت آموزی ، آسیب ها را کاهش دهیم.
سپهری در خاتمه بر افزایش روحیه مطالبه گری در بانوان تاکید کرد و خواستار افزایش کار تیمی ، استفاده از خرد جمعی و پرهیز از موازی کاری شد.
گفتنی است مقرر گردید دستگاهای اجرایی نسبت به ارسال برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و مادر به فرمانداری اقدامات لازم را انجام تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.