کد خبر : 1802
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 دی 1397 - 13:28

بزرگداشت حماسه ۹ دی در خواف برگزار شد

بزرگداشت حماسه ۹ دی در خواف برگزار شد

همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت سالروز حماسه عظیم 9 دی ماه با حضور یکپارچه مردم متدین خواف برگزار شد به گزارش خواف نیوز؛ همزمان با گرامیداشت ۹دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»  و سالروز حضور عظیم و میلیونی مردم ایران در حمایت از آرمان های نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب

همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت سالروز حماسه عظیم 9 دی ماه با حضور یکپارچه مردم متدین خواف برگزار شد
به گزارش خواف نیوز؛ همزمان با گرامیداشت ۹دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»  و سالروز حضور عظیم و میلیونی مردم ایران در حمایت از آرمان های نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در ۹ دی سال ۱۳۸۸ اجتماع عظیمی  از مردم شهرستان خواف در مسجد الزهرا (س) خواف برگزار شد.
در این مراسم گرامیداشت حماسه تاریخی و به یاد ماندنی نهم دی که نماد پیمان ناگسستنی ملت ایران با ولایت فقیه و سند پایبندی مردم ولایتمدار ایران به آرمان‌های بلند انقلاب، امام و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، سرپرست فرمانداری ، اعضای شواری تامین ،امامان جمعه و روسای حوزه های علمیه اهل تشیع و اهل سنت شهرستان، روسای ادارات شهرستان، علما و طلاب تشیع و تسنن، نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی، بسیجیان، اصناف و بازاریان و سایر اقشار شرکت کردند.
مردم شهرستان خواف در این مراسم  با اعلام وفاداری به ولایت بار دیگر با رهبری و امام(ره) و آرمان های شهدا تجدید بعیت کرده و با سردادن شعار« مرگ برامریکا» ، «مرگ بر  اسرائیل» ، « مرگ بر انگلیس» و « مرگ بر آشوبگر» انزجار خود را فریاد و اعلام کردند با تمام وجود در برابر تمام توطئه‌های  دشمنان خواهند ایستاد.
در این مراسم  حجت الاسلام شمسیان امام جمعه شهرستان با اشاره به حماسه ماندگار نهم دی ماه  ، توطئه هاو   ترفندهای استکبار در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی، اتحاد مردم و تبعیت از فرامین رهبری را مورد تاکید قرار داده و آن را رمز پیروزی ملت و انقلاب دانست.
وی با بیان این مطلب که فتنه سال 88 از سالها قبل هم در داخل و هم در خارج برنامه ریزی شده بوده افزود: این فتنه مختص انتخابات نبوده چرا که قبل از اعلام نتایج انتخابات نیز گروهی از افراد به انتخابات و نتایج آن  معترض بودند. مردم ما با شعارهایشان  نشان دادند خط بطلانی بر فتنه کشیدند و همواره از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی دفاع می کند.
شایات ذکر است در ابتدای همایش نیز آیانی از کلام الله مجید به مناسبت بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی و جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات که در حادثه اخیر جان باختند تلاوت گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.