کد خبر : 1700
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 آذر 1397 - 14:06

معلم خوافی رتبه سوم اقدام پژوهی کشور را کسب کرد

معلم خوافی رتبه سوم اقدام پژوهی کشور را کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش خواف از کسب رتبه سوم کشوری اقدام پژوهی توسط معلم این شهرستان خبر داد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط‌عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خواف، احمد قادری اظهار داشت: سرکار خانم ثریا میثمی مدیر آموزشگاه نیایش شهرستان خواف توانست رتبه سوم کشوری اقدام‌پژوهی را کسب کند. مدیر آموزش

مدیر آموزش و پرورش خواف از کسب رتبه سوم کشوری اقدام پژوهی توسط معلم این شهرستان خبر داد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط‌عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خواف، احمد قادری اظهار داشت: سرکار خانم ثریا میثمی مدیر آموزشگاه نیایش شهرستان خواف توانست رتبه سوم کشوری اقدام‌پژوهی را کسب کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: در طرح معلم پژوهنده، معلم برای بهسازی و اصلاح وضعیت نامطلوب به شیوه‌های عملی (اقدام‌پژوهی) اقدام می‌کند تا نتیجه آن منجر به تغییر و اصلاح وضعیت شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: میثمی در مرحله استانی با رقابت با بیش از  ۴۰۰۰  اثر به مرحله کشوری راه یافت و در مرحله کشوری نیز با پشت سر گذاشتن بیش از ۲۰۰اثر اقدام‌پژوهی در سطح ملی به رتبه سوم دست یافت.

قادری بیان کرد: ارج نهادن به تجربه‌های پژوهش و نوآوری های معلمان در کلاس و مدرسه و ایجاد انگیزه برای رشد و بالندگی، تقویت خودباوری در معلمان و کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه آنان در حل مسایل آموزش و پرورش و فراهم ساختن زمینه‌های بهسازی و اثربخشی در فرایند آموزش و پرورش و توسعه فرهنگ پژوهش در میان معلمان و مشارکت آنان در انجام پژوهش از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در پایان این موفقیت بزرگ را به دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان خواف تبریک گفت.

گفتنی است عنوان تحقیق ثریا میثمی « چگونه توانستم  پروژه های علمی دانش آموزان(جشنواره جابربن حیان) را ارتقا بخشم؟  » است که در کشور رتبه سوم را کسب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.