کد خبر : 1172
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397 - 17:44

اجرای سیستم حفاظت الکترونیکی هوشمند در پست‌ برق خواف

اجرای سیستم حفاظت الکترونیکی هوشمند در پست‌ برق خواف

مدیر دفترحراست و امورمحرمانه شرکت برق منطقه‌ای خراسان  اظهارد‏اشت:سیستم حفاظت الکترونیکی هوشمند در پست‌های ۴۰۰ ‏کیلوولت جاجرم، بجنورد و خواف با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ‏ریال اجرا شده است. به گزارش  خواف نیوز به نقل از برق نیوز ،  حبیب نیا مدیر دفترحراست و امورمحرمانه شرکت برق منطقه‌ای خراسان  اظهارد‏اشت: سیستم حفاظت الکترونیکی هوشمند

مدیر دفترحراست و امورمحرمانه شرکت برق منطقه‌ای خراسان  اظهارد‏اشت:سیستم حفاظت الکترونیکی هوشمند در پست‌های ۴۰۰ ‏کیلوولت جاجرم، بجنورد و خواف با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ‏ریال اجرا شده است.

به گزارش  خواف نیوز به نقل از برق نیوز ،  حبیب نیا مدیر دفترحراست و امورمحرمانه شرکت برق منطقه‌ای خراسان  اظهارد‏اشت: سیستم حفاظت الکترونیکی هوشمند در پست‌های برق یک سیستم ترکیبی است که از الکتروفنس و دوربین در آن استفاده شده و تصاویر این پست‌ها از طریق مرکز نظارت تصویری کنترل و پایش می‌شود.
وی در ادامه افزود: سیستم حفاظت الکترونیکی هوشمند در پست‌های ۴۰۰ ‏کیلوولت جاجرم، بجنورد و خواف با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ‏ریال اجرا شده است.
حبیب نیا بیان داشت: پست‌های ۱۳۲ ‏کیلوولت بوعلی، کوهستان، شهید رجایی و پست ۴۰۰ ‏کیلوولت ابوطالب نیز به سیستم الکتروفنس مجهز می‌باشند.
‏وی در پایان خاطر نشان ساخت: طراحی سیستم مذکور ‏توسط مشاور مورد تایید وزارت نیرو انجام شده وقربانی کارشناس مسئول حفاظت فیزیکی این دفتر، نظارت بر اجرای این پروژه را بر عهده دارد‏.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.