کد خبر : 974
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 مهر 1397 - 19:50

جلسه ساماندهی وضعیت حواله نویسی و نوبت دهی کامیون داران شهرستان خواف برگزار شد

جلسه ساماندهی وضعیت حواله نویسی و نوبت دهی کامیون داران شهرستان خواف برگزار شد

عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف:  باید سطح نارضایتی های اجتماعی مردم را به کمترین حد ممکن برسانیم و سیستم نوبت دهی کامیون داران را با ساز و کار اصولی و قانونی پیاده سازی کنیم. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ جلسه بررسی و ساماندهی حواله نویسی و

عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف:  باید سطح نارضایتی های اجتماعی مردم را به کمترین حد ممکن برسانیم و سیستم نوبت دهی کامیون داران را با ساز و کار اصولی و قانونی پیاده سازی کنیم.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ جلسه بررسی و ساماندهی حواله نویسی و نوبت دهی کامیونداران به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت ، راهداری و حمل و نقل ، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت ، نماینده پلیس راه شهرستان، انجمن صنفی رانندگان ، اتحادیه باربری های شهرستان  و تعدادی از مسئولین شرکت های باربری و حمل و نقل شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
عبدالرضا سپهری هدف از  برگزاری این جلسه را ساماندهی وضعیت حواله نویسی و نوبت دهی کامیون داران عنوان کرد و افزود: فراهم شدن بسترمناسب برای حضور کامیون داران و تخصیص بار به صورت عادلانه و استفاده از مزایا به صورت یکنواخت خواسته بحق رانندگان است که باید مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.
وی  سوء استفاده معاندین و دشمنان از هر اقدامی توسط مردم آن هم در شرایط خاص منطقه را بسیار پر خطر برشمرد و گفت : خوشبختانه اعتصاب کامیون داران با تدابیر اتخاذ شده از سوی ادارات ذی ربط و همکاری شرکت های باربری و حمل و نقلبه  به درازا نکشید و گوشه ای از مشکلات آنها حل گردید.
سپهری با استماع  سخنان مسئولین و نمایندگان شرکت های باربری مبنی بر توافقشان از طرح نوبت دهی و تشکیل کارگروه ، این طرح را بسیار مفید خواند و خواستار عملیاتی نمودن طرح مذکور شد.
محمود زاده ریاست راهداری و حمل و نقل شهرستان نیز تصریح کرد: متاسفانه طرح نوبت دهی سه مرتبه به اجرا در آمده است که هر بار بنا به دلایلی بعد از مدت کوتاهی به چالش کشیده شد.
محمود زاده از ثبت 310 شرکت باربری در شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد ، 23 شرکت در شهرستان در حال فعالیت هستند .
سروان اسدی نماینده رئیس پلیس راه خواف نیز با اشاره به پایین بودن میزان  2/5 درصدی از تخصیص لاستیک به کامیون داران شهرستان خواف افزود: شهرستان خواف با حجم بسیار بالای تعداد کامیون و حمل کالا ی صنعتی و معدنی قطعاً باید سهمیه ای بیشتراز این درصد داشته باشد .
وی حواله نویسی در خارج از شرکت را ممنوع خواند و گفت : قطعاً نگاه ما با نگاه شما متفاوت است، ما امروز از دید امنیتی به مسائل نگاه می کنیم . امر دلال بازی در حواله در کنار جاده ها  با یک سری چالش های امنیتی رو به روست و امنیت منطقه را به خطر می اندازد بنابراین طرح نوبت دهی اگر با موازین قانونی و ضمانت اجرایی همراه باشد  بی شک مفید خواهد بود.
در ادامه نیز افراد حاضر در جلسه راهکارها و پیشنهادات خود را مبنی بر عملیاتی شدن هر چه بهتر این طرح بیان نمودند و در نهایت طرح نوبت دهی در امر حواله نویسی در محل هایی که توسط بعضی رانندگان و اتحادیه باربری مشخص و مستقر خواهد شد به تصویب کلیه اعضا رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.