کد خبر : 871
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 - 9:26

دو مدرسه بنیاد برکت درشهرستان خواف افتتاح شد

دو مدرسه بنیاد برکت درشهرستان خواف افتتاح شد

با حضور کارشناسان اداره کل نوسازی و مسئولین شهرستانی دو باب مدرسه 2 و3 کلاسه در روستاهای ولی آباد و هرشی افتتاح گردید. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، احمد قادری مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت : مدرسه 2 کلاسه برکت در روستای ولی آباد بخش سلامی

با حضور کارشناسان اداره کل نوسازی و مسئولین شهرستانی دو باب مدرسه 2 و3 کلاسه در روستاهای ولی آباد و هرشی افتتاح گردید.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، احمد قادری مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت : مدرسه 2 کلاسه برکت در روستای ولی آباد بخش سلامی به همت بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

احمد قادری در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: برای ساخت این مدرسه با 100 مترمربع زیربنا ، هشتصد و پنجاه میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که با ابلاغ رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ساخت مدرسه در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور را آغاز کرده است.

مدیر آموزش و پرورش خواف ادامه داد: 31هزار دانش آموز سال تحصیلی جاری در 300 مدرسه مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

قادری با اشاره به افتتاح مدرسه برکت در روستای هرشی خاطرنشان کرد: مدرسه 3 کلاسه برکت نیز در روستای هرشی با 247 مترمربع زیربنا و سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به همت بنیاد برکت افتتاح شد.

قابل ذکر است در پایان مراسم از مهندسین بنیاد برکت و پیمانکار ساختمان با اهدای لوح هایی تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.