کد خبر : 844
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 مهر 1397 - 19:32

پیام روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج خراسان رضوی؛ روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس نه به عنوان یک بزرگداشت صرف یادآوری خاطرات مربوط به دو دهه

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج خراسان رضوی؛ روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس نه به عنوان یک بزرگداشت صرف یادآوری خاطرات مربوط به دو دهه پیش بلکه محملی برای بارور ساختن جریان و مرامی است که حالا دیگر به شالوده نظام کشور تبدیل شده است.
بزرگداشت هفته دفاع مقدس یاد آوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره‌ سخت هشت ساله برای کشور ما بدست آمد و می‌تواند پشتوانه عملی و نظری استواری برای آینده این ملت باشد. پشتوانه‌ای پراکنده از شهامت ایثار حماسه و ایمان هر گونه هزینه‌ مادی و معنوی برای بزرگداشت این هفته یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده این کشور است و نمایشگر اینکه ما ملتی هستیم که چنین تجربه بی نظیر و استثنایی در طول تاریخ بشریت را فراموش نمی‌کنیم و از آن دریای بیکران می‌توانیم تا سالیان سال نهال‌های تشنه و جوان کشور را آبیاری کنیم. هیچ ملتی در جهان سلحشوری‌های خود را برای حفظ و صیانت از هویت و شرف خود فراموش نمی‌کند. امروز ملت بزرگ ایران اسلامی به واسطه پایبندی به ارزش‌های شریف انسانی توانسته هویت و عزت خود را در ژرفای تاریخ بشریت و ملت‌ها به ساحل برساند و فرهنگ انسانی – اسلامی خود را در کوران انواع تهاجمات فرهنگی ضد فرهنگی نظامی و … حفظ کند.
همه می‌دانند دفاع مقدس یک برخورد نظامی نبود بلکه برخورد آرمان‌های ملت ایران اسلامی با دشمنان بود که شکل گرفت. دفاع مقدس از ارزش‌های اسلامی و جهاد مقدس علیه کفر و الحاد بود. آیا می‌شود تصور کرد که ما گوشه‌ای از تاریخ اسلام را نادیده گرفته و دور بریزیم؟ آن هم برهه‌ای از تاریخ آن را که سراسر حماسه و افتخار برای رزمندگان اسلام پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس پاسداری از آرمان‌های اسلامی است و این امری ضروری و واجب است.
نکته اساسی این است که جنگ تمام شده است و لیکن دفاع همچنان باقی است و ما در تمام زمان‌ها و اعصار باید آمادگی کامل دفاعی داشته باشیم. حس قدر شناسی و وظیفه اخلاقی حکم می‌کند که قدر شناسی تمام کسانی باشیم که به خاطر امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی عزیز‌ترین سرمایه وجود خود را فدا کردند.
تک تک شهدای دفاع مقدس بزرگوارانی هستند که به خاطر دفاع از کیان و شرف ملت عزیز ایران اسلامی از جان خود گذشتند. هفته دفاع مقدس فرصت مغتنی است تا بتوانیم گوشه‌ای از سلحشوری‌ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم را برای نسل حاضر معرفی کنیم.
قدردانی بسیار اندکی از جانبازی‌های آن بزرگان رفته و جانبازان حاضر در صحنه باشیم. در نهایت این که تاریخ دفاع مقدس در عادی‌ترین شرایط بخشی افتخار آفرین از تاریخ طولانی ملت ماست، اما دشمنان سعی دارند این بخش ارزشمند را سیاه و منفی جلوه دهند. اگر خدای نا کرده با همه ویژگی‌های بر جسته آن نتوانیم پاسدار حریم و ارزشهایش باشیم تسلیم دشمنانی خواهیم شد که سعی خواهند کرد به سیاه نمایی پرداخته و حتی الامکان این مقطع پر افتخار را از ذهن و قلب ملت محو کنند و با ایجاد گسست فرهنگی و تاریخی نسل‌های جوان و سرزنده کشور مارا به بی هویتی سوق دهند. در شرایط حاضر انقلاب اسلامی به حیات و نشر و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس بستگی دارد و این دو در واقع لازم و ملزوم یکدیگرند؛ بنابراین حفظ ارزش‌های دفاع مقدس همان حفظ ارزش‌های انقلاب است.
روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف
شهریور ماه ۹۷

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.