کد خبر : 766
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 شهریور 1397 - 12:35

جلسه شورای اداری شهرستان خواف برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان خواف برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان به یاد شهید عظیم زنگنه اسد آبادی  با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ، امام جمعه شهرستان، بخشداران ، فرماندهان نظامی انتظامی و امنیتی  و مسئولین و رؤسای ادرات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری خواف؛ جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست  عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری  و

جلسه شورای اداری شهرستان به یاد شهید عظیم زنگنه اسد آبادی  با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ، امام جمعه شهرستان، بخشداران ، فرماندهان نظامی انتظامی و امنیتی  و مسئولین و رؤسای ادرات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خواف؛ جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست  عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری  و با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندهان نظامی ، انتظامی و امنیتی و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
عبدالرضا سپهری ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که تقارن این هفته با آغاز محرم هم بسیار جالب و متناسب است، بهرحال انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا و نهضت کربلاست و هر آنچه که ما در این انقلاب بدست آوردیم برگرفته از نهضت کربلا و سید وسالار شهیدان امام حسین(ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان می باشد که این امر رنگ و بوی عاشورایی به هفته دفاع مقدس امسال خواهد بخشید و همه مسئولین ادارات پر رنگ تر از سالهای قبل و پر شور تر در مراسمات مرتبط با این هفته حضور داشته باشند.
سپهری با اشاره به وضعیت فعلی کشور، هجوم فشارهای اقتصادی  و هجمه های دشمنان چه از بعد روانی وچه رسانه ای تصریح کرد: در برهه ای از تاریخ زندگی می کتیم که اطراف کشور را نا امنی های فرا گرفته است خوشبختانه تا اینجا با درایت مقام معظم رهبری و مسئولین نظام ، نیروهای امنتی ، نظامی و انتظامی توانسته ایم دست دشمنان را کوتاه نماییم و نخواهیم گذاشت آسیبی کشور را تهدید نماید.
سرپرست فرمانداری خواف با بیان وجود پیچ های اقتصادی حاکم در جامعه خاطر نشان کرد: باید از همه ظرفیت ها اعم از روحانیون تشیع و تسنن و مسئولین دستگاهها استفاده کنیم . قطعاً احزاب و گروههایی با نظرات متفاوتی در جامعه حضور دارند اما همه ی تابع یک قانون هستیم و اهداف مشترکی داریم و با وجود تلفیقی بودن شهرستان خوشبختانه از اتحاد و انسجام قابل توجهی برخوردار هستیم.
وی در ادامه کشوری را پویا خواند که همه ی احزاب و گروههای سیاسی در کنار هم بصورت آزادانه کار کنند و به سلایق یکدیگر احترام بگذارند.
این  مقام عالی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دامن زدن به اختلافات مذهبی ، تیز کردن شمشیر دشمن است افزود: هر رفتار نا بجا و سخن نابجا ممکن است صدمات جبران ناپذیری به نظام اسلامی وارد نماید باید در این راستا هوشمندانه تر عمل کنیم .
سپهری با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی افزود: باید حمایت از تولید کنندگان داخلی و کالاهای داخلی را در اولویت قرار دهیم .
این مقام مسئول احتکار بعضی از اجناس را آسیب زا برشمرد و گفت: مردم شهرستان خواف مردمی متدین و منصف هستند اما باید دستگاههای ذی ربط نظارت خود را بیشتر کنند تا موارد نادر نیز هم رصد شوند.
بالاترین مقام عالی در شهرستان بر تکریم ارباب رجوع در دستگاهها تاکید نمود و گفت: بعضاً افرادی هستند که در شرایط مالی بسیار بدی قرار دارند باید با کوتاه تر کردن و تسریع در زمان پاسخگویی به آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم .
وی همراهی مدیران و روسای دستگاههای اجرایی با سیاست های دولت را حائز اهمیت بر شمرد و گفت: خداوند لطف کرده و و لباس خدمت رسانی به مردم را بر ما ارزانی داشته است،  باید از این فرصت استفاده کنیم و همراه و همگام با سیاست ها و دستورالعمل های دولت پیش رویم.
تسریع در پاسخگویی دستگاهها به مشکلات مردم ، حضور به موقع مدیران به جلسات ، خروج مسئولین از حوزه خدمتی با هماهگی فرمانداری ، رعایت اصل احتیاط در فضای مجازی و پیشه کردن صرفه جویی در اهزینه ها از موارد دیگری بود که توسط سرپرست فرمانداری شهرستان خطاب به مسئولین تاکید گردید.
شایان ذکر است در ابتدای جلسه فرماندهی ناحیه بسیج سپاه ، ریاست اداه تبلیغات اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش با توجه به مناسبت های پیش رو  هر کدام به بیان نقطه نظرات پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.