کد خبر : 663
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397 - 12:31

معارفه بخشدار جدید سلامی

معارفه بخشدار جدید سلامی

  در مراسمی با حضور عبدالرضا سپهری و جمعی از مسوولان محلی، یحیی براتی به عنوان بخشدار بخش سلامی خواف  معرفی و حکم وی که به امضای وزیر کشور رسیده بود به وی ابلاغ شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف در حکم وزیر کشور خطاب به یحیی براتی آمده است: باسمه تعالی جناب

 

در مراسمی با حضور عبدالرضا سپهری و جمعی از مسوولان محلی، یحیی براتی به عنوان بخشدار بخش سلامی خواف  معرفی و حکم وی که به امضای وزیر کشور رسیده بود به وی ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف در حکم وزیر کشور خطاب به یحیی براتی آمده است:
باسمه تعالی
جناب آقای یحیی براتی
در اجرای مصوبه شورای عالی اداری جنابعالی را به عنوان بخشدار بخش سلامی  شهرستان خواف منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب برای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید ، تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) موفق باشید.
شایان ذکر است  یحیی براتی با مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت  ، سابقه 4  سال در سمت کارشناس بخشداری سنگان و 3 سال به عنوان مسئول دفتر سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان خواف را در کارنامه خود دارد .
بخش  سلامی با 25 روستا و یک شهر دارای 37447 نفر جمعیت می باشد.

در این مراسم ایل مهدی که مدت یکسال سرپرست بخشداری سلامی را عهده دار بود گفت : ازابتدای دولت یازدهم 130میلیارد تومان دربخش سلامی هزینه شده است.
🔸مولوی فرقانی رئیس حوزه علمیه روستای خلیل آباد نیز ضمن تمجید از نقش رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در جریان پیروزی ایران اسلامی بر علیه طاغوت ، ایران را کشوری نمونه والگو در بین کشورهای جهان دانست و از مردم خواست قدر کشور خود را بدانند چرا که امنیت آن در بین تمام کشورها مثال زدنی است.


🔸حجه الاسلام بخشی رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) نیز بااشاره به آیاتی از قرآن کریم و حدیثی از امام علی (ع) مسئولان را به خدمت صادقانه فراخواند.🔸سرپرست فرمانداری شهرستان خواف بر اتحاد و همدلی اهل تشیع و اهل تسنن در کشور و به ویژه شهرستان خواف تاکید کرد و از همه خواست که به اعتقادات سیاسی و قومی ومذهبی همدیگر احترام بگذارند .
🔸مهندس سپهری افزود : از اتهام زنی به افراد خودداری کنیم و وبگذاریم قانون در مورد اتهام آنها قضاوت نماید. مهندس براتی بخشدار جدید سلامی نیز در سخنانی برنامه های خود ر ا اعلام نمود .
🔹مهندس براتی دارای مدرک کارشناسی مهندسی معدن و کارشناسی ارشد مدیریت از سال 1390به استخدام وزارت کشور درآمد و 4سال در بخشداری سنگان و سه سال در فرمانداری شهرستان خواف خدمت نمود.
حکم وزیر کشور قرائت شد و تحویل مهندس براتی گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.