کد خبر : 578
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 10:31

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف: ماه محرم فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ اسلامی به نسل جوان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف: ماه محرم فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ اسلامی به نسل جوان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی گفت: فعالیت بیشتر و تقویت نقش نظارتی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی ضروری است. حجت‌الاسلام محمد زنگنه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌ها در راستای اجرای مناسب برنامه‌های ایام محرم متناسب با شأن این ایام؛ بیان کرد:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی گفت: فعالیت بیشتر و تقویت نقش نظارتی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی ضروری است.

حجت‌الاسلام محمد زنگنه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌ها در راستای اجرای مناسب برنامه‌های ایام محرم متناسب با شأن این ایام؛ بیان کرد: ماه محرم فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ اسلامی و دینی به مردم به‌ویژه به نسل جوان و نوجوان است.

وی افزود: ماه محرم دارای برکات زیادی است که باعث می‌شود فضای فرهنگی و تاثیرگذاری در جامعه به‌وجود بیاید و زمینه خوبی برای توبه و کنار گذاشتن گناهان می‌گذارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف خاطرنشان کرد: برپایی مراسم‌های عزاداری ماه محرم از مباحث جدی جامعه است که ریشه تاریخی بسیار گسترده‌ای دارد، هدف از ایجاد ستاد ساماندهی نیز تقویت جنبه نظارتی و به‌دور نگه‌داشتن محرم و مراسم‌های عزاداری‌ها از آسیب‌ها و انحرافات است.

زنگنه اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید به‌رسالت خویش به‌درستی عمل کنند، شهرداری نیز باید به گونه‌ای فضای شهر را آماده کند که در هر مناسبت پیام داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.