کد خبر : 519
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 11:42

ماجرای دستگیری فرماندار سابق خواف چیست؟

ماجرای دستگیری فرماندار سابق خواف چیست؟

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به دستگیری فرماندار خواف، گفت: سه‌شنبه هفته گذشته ایشان برای پاره‌ای توضیحات در خصوص پرونده‌ای از سوی دستگاه قضایی احضار شدند و هم‌اکنون در بازداشت هستند. محمدرحیم نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص دستگیری محمدرضا پهلوان‌نژاد، فرماندار سابق خواف و

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به دستگیری فرماندار خواف، گفت: سه‌شنبه هفته گذشته ایشان برای پاره‌ای توضیحات در خصوص پرونده‌ای از سوی دستگاه قضایی احضار شدند و هم‌اکنون در بازداشت هستند.
محمدرحیم نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص دستگیری محمدرضا پهلوان‌نژاد، فرماندار سابق خواف و معاون ایشان، اظهار کرد: سه‌شنبه هفته گذشته ایشان برای پاره‌ای از توضیحات در خصوص پرونده‌ای از سوی دستگاه قضایی احضار شدند و هم‌اکنون در بازداشت هستند.
وی در خصوص علت دستگیری این فرد، تصریح کرد: علت دقیق دستگیری ایشان باید از سوی دستگاه قضایی مطرح شود، اما تا آن‌جا که در جریان هستم علت دستگیری مسائل مالی بوده است.
نوروزیان خاطرنشان کرد: ایشان از سوی دانشگاه فردوسی مشهد مأمور به خدمت بودند و از ابتدای شهریورماه مأموریتشان در شهرستان خواف به پایان رسید و نامه پایان مأموریت ایشان به دانشگاه فردوسی مشهد نیز ارسال شد، اما به دلیل همزمانی با هفته دولت تصمیم گرفته شد ایشان فعلاً به فعالیت خود ادامه دهند.
وی اضافه کرد: فرماندار جدید شهرستان خواف نیز به زودی انتخاب و معرفی خواهد شد.
منبع:
http://khorasan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=137388

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.