کد خبر : 367
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1397 - 16:56

مدیر آموزش و پرورش خواف : خوشرویی و تکریم ارباب رجوع از مهمترین اولویت های آموزش وپرورش می باشد

مدیر آموزش و پرورش خواف : خوشرویی و تکریم ارباب رجوع از مهمترین اولویت های آموزش وپرورش می باشد

تکریم ارباب رجوع در راس برنامه های آموزش وپرورش می باشد. به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان حواف،جلسه شورای اداری آموزش وپرورش شهرستان خواف با حضور مدیر اداره و همکاران اداری در نمازخانه این مدیریت برگزارشد. احمد قادری مدیر آموزش وپرورش شهرستان خواف، در این جلسه از فعالیت های صورت گرفته درتمامی حوزه های

تکریم ارباب رجوع در راس برنامه های آموزش وپرورش می باشد.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان حواف،جلسه شورای اداری آموزش وپرورش شهرستان خواف با حضور مدیر اداره و همکاران اداری در نمازخانه این مدیریت برگزارشد.

احمد قادری مدیر آموزش وپرورش شهرستان خواف، در این جلسه از فعالیت های صورت گرفته درتمامی حوزه های اداری تقدیر و تشکر نمود.

قادری درادامه از انعقاد قرارداد ساخت 10 مدرسه 6کلاسه در سطح شهرستان خبرداد و افزود: این قراردادها به همت نماینده و فرماندار محترم به وقوع پیوسته که امیدواریم به زودی شاهد احداث و افتتاح این مدارس باشیم.

وی با استناد به فرموده حضرت علی (ع) بعد از تقوای الهی، نظم در امور را مورد تاکید قرارداده بودند خاطر نشان کرد: مهمترین موضوع در فرآیند یک سازمان داشتن نظم و انضباط کاری بوده که حضور و خروج به موقع درجلسات و فعالیت های روزمره یکی از اولویت های کاری هر مجموعه محسوب می شود.

مدیرآموزش وپرورش خواف خوشرویی و تکریم ارباب رجوع را از مهمترین اولویت های کاری خود دانست و گفت: ما کادر اداری آموزش وپرورش با 1300نفر اولیا و 3000فرهنگی مواجهیم و لذا باید با تعامل و همکاری درنهایت احترام به یکدیگر و درجهت تکریم آن ها گام برداریم، زیرا تکریم ارباب رجوع درراس برنامه های آموزش وپرورش می باشد.

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت شهرستان خواف، به حساس بودن و دقت در اموال بیت المال تاکید کرد و گفت: ما باید با قناعت وصرف کمترین هزینه ها بتوانیم جایگاه آموزش وپرورش را ارتقا دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.