کد خبر : 285
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 3:24

معاونت فرماندار خواف در کارگاه آموزشی نقش بانوان در حمایت از کالای ایرانی : حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز حرکت در مسیر ایجاد اشتغال می شود

معاونت فرماندار خواف در کارگاه آموزشی نقش بانوان در حمایت از کالای ایرانی : حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز حرکت در مسیر ایجاد اشتغال می شود

  معاون فرمانداری خواف گفت: با توجه به تاثیر بانوان در مدیریت الگوی مصرف خانواده ، حمایت از کالای ایرانی بدون نقش آفرینی این قشر امکان پذیر نخواهد بود. به گزارش خواف نیوز  به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ کارگاه آموزشی نقش بانوان در حمایت از کالای ایرانی در راستای   اهمیت حضور

 

معاون فرمانداری خواف گفت: با توجه به تاثیر بانوان در مدیریت الگوی مصرف خانواده ، حمایت از کالای ایرانی بدون نقش آفرینی این قشر امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش خواف نیوز  به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ کارگاه آموزشی نقش بانوان در حمایت از کالای ایرانی در راستای   اهمیت حضور پررنگ تر و مشارکت بیشتر بانوان توانمند ایرانی حمایت همه جانبه از کالای ایرانی برگزار شد.
غلام حسن جنگی معاونت فرمانداری خواف افزود: با توجه به تاثیر بانوان در مدیریت الگوی مصرف خانواده ، حمایت از کالای ایرانی بدون نقش آفرینی این قشر امکان پذیر نخواهد بود. در این میان،نقش زنان و بانوان به عنوان نیمی از اقشار جامعه در نیل به مقاصد تعریف شده،بسیار نافذ است .
وی تصریح کرد: با عنایت به مدیریت الگوی مصرف در خانوارهای ایرانی از سوی زنان،بیش از پیش به این واقعیت پی خواهیم برد که با عزم بانوان ، تقویت تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی بصورت شایسته و سازنده ای محقق خواهد شد.
جنگی در ادامه با اشاره به روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی ، حضور تشکل‌های مردمی در کنار دولت را مهم تلقی کرد و یاداور شد: سازمان های مردم نهاد با بررسی ضعف‌های موجود در جامعه می‌‌توانند دولت  رادر زمینه‌های مختلف ودر راستای بهبود شرایط یاری رسانند.
داوود صنعتی رئیس صنعت، معدن و تجارت افزود: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال پایدار لازم و ملزوم یکدیگرند و دولت در راستای تحقق این مهم با ارائه بسته های حمایتی از کالا و تولیدات ایرانی، در این مسیر گام های مثبت و موثری برداشته است .
سرگرد محمدی رئیس پلیس آگاهی شهرستان نیز همچنین با بیان نکات و هشدار های امنیتی ،به ایمن سازی ساختمان و مراقبت هر چه بیشتر از کودکان خود تاکید نمود
فاتحی رئیس پلیس فتا در ادامه از مخاطرات و آسیب های فضای مجازی مطالبی را بیان و افزود: اینترنت و فضای مجازی علی‌رغم قابلیت‌ها و کارکردهای مثبت و مفیدی که برای خانواده دارد، می‌تواند تهدیدها و آسیب‌هایی را نیز برای این نهاد اجتماعی به‌همراه داشته باشد.خانواده ها بایستی نسبت به افزایش اطلاعات خود و فرزندانشان در این زمینه اقدام نمایند تا دچار صدمات جبران ناپذیری  نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.