کد خبر : 116
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 9:22

امریکا مسلمانان را به بهانه تروریست بودن به خاک و خون می کشد

امریکا مسلمانان را به بهانه تروریست بودن به خاک و خون می کشد

چهار‌شنبه 10 مرداد 1397 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف بیان داشت: امریکا به بهانه های مختلفی چون تروریست بودن، مسلمانان بی گناه را به خاک و خون می کشد و حقوق آن ها را پایمال می کند. به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام سید الحسینی

چهار‌شنبه 10 مرداد 1397

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف بیان داشت: امریکا به بهانه های مختلفی چون تروریست بودن، مسلمانان بی گناه را به خاک و خون می کشد و حقوق آن ها را پایمال می کند.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام سید الحسینی در نشست سیاسی که با حضور کارکنان و سربازان سپاه ناحیه خواف و بسیجیان گردان امام حسین(ع) برگزار شد، در رابطه با تحولات سیاسی منطقه و جریانات داخل کشور به ایراد سخن پرداخت.
وی افزود: امروزه امریکا با تمام توان و امکانات مادی و معنوی در مقابل جهان اسلام و ایران اسلامی ایستاده است و ایران را تروریست یا حامی تروریست ها می خواند و به بهانه های مختلف مسلمانان بی گناه را به خاک و خون می کشد و حقوق آن ها را پایمال می کند.
سیدالحسینی بیان داشت: امریکا، ایران و مسئولین متعهد انقلابی را تحریم کرده و به بهانه واهی از برجام خارج می شود که این اوج حماقت و نادانی آنان را نشان می دهد.
وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی به حول و قوه الهی با تکیه بر قدرت لایزال الهی و نیروی جوان داخلی پله های ترقی و پیشرفت را طی نموده و این دوره بحران و فشار اقتصادی را تحمل خواهد نمود و به کوری چشم دشمنان ضمن تقویت بنیه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی در مقابل طرح ها و نقشه های شوم معاندین ایستادگی خواهد کرد و بینی معارضین کوردل را به خاک خواهد مالید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.