کد خبر : 50
تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1397 - 2:23

بررسی مشکلات روستاهای بخش سنگان در دهگردشی فرماندار و مسئولین شهرستان خواف

بررسی مشکلات روستاهای بخش سنگان در دهگردشی فرماندار و مسئولین شهرستان خواف

به گزارش خواف نیوز فرماندار شهرستان خواف در دهگردشی روستاهای این شهرستان از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و مشکلات مردم قرار گرفت. روز گذشته دهگردشی فرماندار شهرستان به اتفاق محمود نگهبان نماینده مردم شهرستانهای خواف رشتخوار و تعدادی از مسئولین دستگاه های اجرایی به روستاهای حسین آباد ، کاریون ، چاه زول و

به گزارش خواف نیوز فرماندار شهرستان خواف در دهگردشی روستاهای این شهرستان از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و مشکلات مردم قرار گرفت.
روز گذشته دهگردشی فرماندار شهرستان به اتفاق محمود نگهبان نماینده مردم شهرستانهای خواف رشتخوار و تعدادی از مسئولین دستگاه های اجرایی به روستاهای حسین آباد ، کاریون ، چاه زول و نهور از توابع بخش  سنگان خواف انجام شد.
محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار شهرستان خواف در حاشیه این دهگردشی ها ، وجود همدلی و تعامل در بین اهالی روستاها و نیز مسئولان را باعث خدمت‌رسانی بیشتر و سرعت بخشیدن به امور عنوان کرد .
فرماندار شهرستان در این دهگردشی از نزدیک به بررسی مسائل، مشکلات و درخواستهای مردم پرداخت و دستورات لازم در جهت پیگیری و رفع مشکلات آنها را  به دستگاههای مربوطه صادر نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.