کد خبر : 44
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 تیر 1397 - 20:44

آیین تودیع و تکریم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خواف

آیین تودیع و تکریم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خواف

به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، مراسم تودیع و تکریم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خواف با حضور سردارکریمی فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی ، فرماندار ، اعضای شورای تامین ، ائمه جماعات و روحانیون برگزارشد. در این مراسم از زحمات سرهنگ  قربانی فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر و

به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، مراسم تودیع و تکریم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خواف با حضور سردارکریمی فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی ، فرماندار ، اعضای شورای تامین ، ائمه جماعات و روحانیون برگزارشد.
در این مراسم از زحمات سرهنگ  قربانی فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر و سرهنگ حسینعلی زاده به جای ایشان معرفی گردید.
محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار شهرستان خواف ضمن تقدیر از خدمات 2 سال نیم سرهنگ قربانی در شهرستان ، میزان رضایتمندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی را بالای 60 درصد عنوان کرد و افزود:خوشبختانه احساس امنیت درشهرستان خواف با موجود مولفه های نا امنی و شرایط خاص از خود امنیت بیشتر حس می گردد .
پهلوان نژاد برخورداری از اخلاق خوب، مردم داری و مدارا کردن با مردم  را از جمله صفات سرهنگ قربانی برشمرد و یادآور شد: شاخص اصلی این نظام استقرار نظم و امنیت در جامعه است و نیروی انتظامی علاوه بر اقتداری که در حفظ امنیت دارد امروز توانسته است در دل مردم جای بگیرد.
فرماندار خواف ارتقاء ساختار انتظامی و استقرار ایستگاه ایست و بازرسی در کالشور را از موارد مهم در بحث نیروی انتطامی خواند و گفت: امیدواریم با حضور فرماندهی جدید بتوانیم هر چه زودتر به این مولفه ها نیر دست یابیم .
این مقام مسئول  در پایان از خدمات فرماندهی نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد و سرهنگ حسینعلی زاده را به عنوان فرماندهی جدید نیروی انتظامی خواف معرفی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.