امضای تفاهم نامه ساخت بخش پذیرش بیماران بین الملل در بیمارستان ۲۲بهمن خواف

به گزارش خواف نیوز مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: باتوجه به گستردگی معادن سنگ آهن شهرستان و حضور نیروهای غیر بومی و خارجی در معادن، همچنین مرز مشترک خواف با کشور افغانستان، راه اندازی بخش پذیرش بیماران و اتباع خارجی، پیگیری و تفاهمنامه ساخت این بخش با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد
به گزارش خواف نیوز مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: باتوجه به گستردگی معادن سنگ آهن شهرستان و حضور نیروهای غیر بومی و خارجی در معادن، همچنین مرز مشترک خواف با کشور افغانستان، راه اندازی بخش پذیرش بیماران و اتباع خارجی، پیگیری و تفاهمنامه ساخت این بخش با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال با یکی از شرکتهای صنعتی معدنی، نهایی شد
شاه آقاسی افزود: همه هزینههای ساخت و تجهیز طرح از محل مسئولیتهای اجتماعی شرکت طرف قرارداد بوده و مکان مورد نظر نیز برای ساخت در قسمت اورژانس قدیم بیمارستان جانمایی شده است. مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی به مردم منطقه، پذیرش بیماران اتباع خارجی برای نخستین بار در شهرستان و درآمدزایی از این محل را از مزایای فرجامی این طرح عنوان کرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0