کد خبر : 7284
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1403 - 17:08

امضای تفاهم نامه ساخت بخش پذیرش بیماران بین الملل در بیمارستان ۲۲بهمن خواف

امضای تفاهم نامه ساخت بخش پذیرش بیماران بین الملل در بیمارستان ۲۲بهمن خواف

به گزارش خواف نیوز  مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت:  باتوجه به گستردگی معادن سنگ آهن شهرستان و حضور نیرو‌های غیر بومی و خارجی در معادن، همچنین مرز مشترک خواف با کشور افغانستان، راه اندازی بخش پذیرش بیماران و اتباع خارجی،   پیگیری و تفاهم‌نامه ساخت این بخش با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد

به گزارش خواف نیوز  مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت:  باتوجه به گستردگی معادن سنگ آهن شهرستان و حضور نیرو‌های غیر بومی و خارجی در معادن، همچنین مرز مشترک خواف با کشور افغانستان، راه اندازی بخش پذیرش بیماران و اتباع خارجی،   پیگیری و تفاهم‌نامه ساخت این بخش با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال با یکی از شرکت‌های صنعتی معدنی، نهایی شد

شاه آقاسی افزود: همه هزینه‌های ساخت و تجهیز طرح از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت طرف قرارداد بوده و مکان مورد نظر نیز برای ساخت در  قسمت اورژانس قدیم بیمارستان جانمایی شده است. مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی به مردم منطقه، پذیرش بیماران اتباع خارجی برای نخستین بار در شهرستان و درآمدزایی از این محل را از مزایای فرجامی این طرح عنوان کرد.   

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.