کد خبر : 7107
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 - 11:59

محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در خواف برگزار شد

محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در خواف برگزار شد

محفل بزرگ قرآنی با تلاوت قاریان بین المللی استاد ارصاد شحات و حاج احمد اصالت و حافظ بنیامین محمدپور برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از مهر، محفل بزرگ قرآنی با تلاوت قاریان بین المللی استاد ارصاد شحات و حاج احمد اصالت و حافظ بنیامین محمدپور عصر پنجشنبه در مسجد جامع شهر خواف برگزار شد. با نزدیک شدن به روزهای

محفل بزرگ قرآنی با تلاوت قاریان بین المللی استاد ارصاد شحات و حاج احمد اصالت و حافظ بنیامین محمدپور برگزار شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از مهر، محفل بزرگ قرآنی با تلاوت قاریان بین المللی استاد ارصاد شحات و حاج احمد اصالت و حافظ بنیامین محمدپور عصر پنجشنبه در مسجد جامع شهر خواف برگزار شد.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان ماه رحمت و ضیافت الهی، محفل انس با قرآن کریم با هدف ایجاد فرصتی برای بهره گیری هر چه بیشتر از گنجینه‌های الهی و نشر فرهنگ قرآنی با حضور جمع کثیری از مردم شهر خواف در مسجد جامع شهر خواف برگزار شد.

در این مراسم معنوی، جز خوانی قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی استاد ارصاد شحات و حاج احمد اصالت و حافظ بنیامین محمدپور در مسجد جامع شهر خواف برگزار شد.

گفتنی است جلسات روخوانی قرآن تا پایان ماه ضیافت الهی هر روز عصر با حضور علاقه‌مندان قرآنی در مساجد شهرستان خواف ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.