کد خبر : 6996
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 6:29

۱۱ نفر از نامزدهای حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار انصراف دادند

۱۱ نفر از نامزدهای حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار انصراف دادند

فرماندار خواف و رییس حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت: ۱۱ نفر از مجموع ۴۶ نفر از نامزدهای این حوزه انتخابیه تاکنون به صورت رسمی انصراف خود را از حضور در ادامه تبلیغات انتخاباتی اعلام کردند و ۳۵ نفر در این عرصه حضور دارند.  مهدی عباسپور دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هادی

فرماندار خواف و رییس حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت: ۱۱ نفر از مجموع ۴۶ نفر از نامزدهای این حوزه انتخابیه تاکنون به صورت رسمی انصراف خود را از حضور در ادامه تبلیغات انتخاباتی اعلام کردند و ۳۵ نفر در این عرصه حضور دارند.

 مهدی عباسپور دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هادی اتحاد، اسماعیل خفاجه، علی عشقی، اسماعیل اسکندری، ابراهیم عباسی، علی اصغر زرکمی، احسان هوشنگ، حسین میرسعیدی، حسن رحمان پور، سعید خفاجه و حسین ثانوی با ارسال نامه رسمی به ستاد انتخابات حوزه انتخابیه این شهرستان‌ها از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند که پس از طرح در جلسه هیات اجرایی انتخابات مورد قبول قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از مجموع ۹۰ نفر ثبت نام قطعی نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار ۴۶ نفر توسط هیات نظارت شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند که با انصراف ۱۱ نفر ۳۵ نفر در عرصه تبلیغات حضور دارند.

وی گفت: از مجموع ۱۴۳ هزار نفر واجدان شرایط اخذ رای در این حوزه انتخابیه ۹۴ هزار نفر مربوط به شهرستان خواف و ۴۹ هزار نفر از اهالی شهرستان رشتخوار هستند.

عباسپور اظهار کرد: ۷۷۹۷ نفر از واجدان شرایط رای دادن در شهرستان خواف و رشتخوار را افراد رای اولی تشکیل می دهند.

۲۹۰۰ نفر در قالب ۱۴۵ شعبه اخذ رای دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان‌های خواف و رشتخوار هستند.

فرصت انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوم تا نهم اسفندماه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.