کد خبر : 7015
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دی 1402 - 18:23

گام اول برای «خواف جدید» برداشته شد

گام اول برای «خواف جدید» برداشته شد

استاندار خراسان رضوی گفت: احداث صنعت شهر و واحدهای مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در شهرستان خواف، گام اول برای «خواف جدید» خواهد بود و با برنامه‌ریزی انجام شده و الحاق زمین‌های جدید به این شهر یک شهر جدید به کشور معرفی خواهد شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از اداره کل روابط

استاندار خراسان رضوی گفت: احداث صنعت شهر و واحدهای مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در شهرستان خواف، گام اول برای «خواف جدید» خواهد بود و با برنامه‌ریزی انجام شده و الحاق زمین‌های جدید به این شهر یک شهر جدید به کشور معرفی خواهد شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در آیین آغاز عملیات آماده‌سازی صنعت شهر و نهضت ملی مسکن شهرستان خواف با بیان اینکه شهرستان خواف حداقل چند ویژگی مهم از نظر اقتصادی دارد، خاطرنشان کرد: معدن بزرگ و تاثیرگذار سنگ آهن سنگان خواف از ویژگی‌های برجسته این منطقه است. همچنین وجود کریدور بادی در این منطقه که می‌توان از آن برق تولید کرد، دیگر مولفه ویژه خواف است.

نظری ادامه داد: ظرفیت ترانزیت کالا، گردشگری و آسبادهای تاریخی، دیگر ویژگی‌های برجسته منطقه خواف است که برای استفاده به نحو شایسته از آن برنامه ریزی های جدیدی صورت گرفته است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه استعداد اقتصادی بسیار قوی در شهرستان خواف وجود دارد، تاکید کرد: بدیهی است که زیرساخت‌های لازم را برای فعال سازی این منطقه و شهرستان برنامه ریزی کردیم. در این راستا احداث صنعت شهر و واحدهای مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در این شهرستان گام اول برای «خواف جدید» خواهد بود.

وی ابراز کرد: در چند سال آینده خواف را به عنوان یک چهره جدید و منطقه ویژه اقتصادی به کشور معرفی خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.