کد خبر : 6922
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 12:11

دستگیری ۴ سارق سیم و کابل برق در شهرستان مرزی خواف

دستگیری ۴ سارق سیم و کابل برق در شهرستان مرزی خواف

فرمانده انتظامی شهرستان خواف از دستگیری چهار متهم به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ جواد خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از خواف، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان خواف پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی

فرمانده انتظامی شهرستان خواف از دستگیری چهار متهم به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از خواف، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان خواف پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده موفق شدند چهار متهم به سرقت سیم و کابل برق را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خواف با اشاره به اینکه متهمان سابقه دار هستند خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به 10 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان خواف اعتراف کردند.

خرسند در خاتمه با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو متهمان مقادیر زیادی سیم و کابل برق به همراه قیچی و دستکش و دیگر ابزار آلات مورد استفاده در سرقت‌ها را کشف کردند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.