کد خبر : 6910
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 12:01

بهره برداری از جایگاه سوخت روستای مژن آباد بخش سنگان خواف

بهره برداری از جایگاه سوخت روستای مژن آباد بخش سنگان خواف

جایگاه سوخت روستای مژن آباد بخش سنگان خواف با حضور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به بهره برداری رسید. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه در مراسم بهره برداری از این جایگاه گفت: روستای مژن آباد یکی از روستا‌های مرزی خواف است که با توجه به نیاز و پیگیری که مردم برای تامین سوخت مصرفی بنزین

جایگاه سوخت روستای مژن آباد بخش سنگان خواف با حضور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به بهره برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه در مراسم بهره برداری از این جایگاه گفت: روستای مژن آباد یکی از روستا‌های مرزی خواف است که با توجه به نیاز و پیگیری که مردم برای تامین سوخت مصرفی بنزین و نفت گاز داشتند عملیات ساخت این جایگاه از چندین سال قبل شروع شده بود.
بلندی افزود: در پایان سال گذشته بازدیدی از این روستا و روستا‌های اطراف داشتیم و این نیاز بیشتر احساس شد و با توجه به این که حدود ۲۰ هزار نفر از اهالی منطقه از سوخت مورد نیاز استفاده می کنند تاکید بر تسریع در راه اندازی صورت گرفت.
وی گفت: قبل از پایان سال ۱۴۰۱ مقدمات کار آماده شد و امروز این جایگاه سوخت راه اندازی شد. 

فرماندار شهرستان خواف هم در این مراسم گفت: جایگاه سوخت روستای مژن آباد بخش سنگان نزدیک به هشت سال به دلایل مختلف راکت مانده بود که با همت بخش خصوصی و با اعتبار ۳ میلیارد تومان و با در نظر گرفتن انواع سوخت‌ها برای مراجعان این جایگاه به بهره برداری رسید.
عباسپور  افزود: با توجه به وسعت بسیار زیاد این منطقه و پراکندگی روستا‌ها و فاصله آن‌ها تا اولین جایگاه سوخت نیاز ضروری و فوری این مردم است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.