کد خبر : 6820
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1402 - 22:51

۱۱۶ میلیارد تومان حقوق دولتی معادن به شهرستان خواف تخصیص یافت

۱۱۶ میلیارد تومان حقوق دولتی معادن به شهرستان خواف تخصیص یافت

فرماندار شهرستان خواف گفت : ۱۱۶ میلیارد تومان در دو مرحله از محل حقوق دولتی معادن سنگان ، جهت توسعه زیر ساختها و اجرای طرحهای زیربنایی اختصاص یافت. مهدی عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از خواف اظهارداشت :با تلاش بی وقفه و شبانه روزی مدیران شهرستانی در تخصیص اعتبارات از محل حقوق دولتی معادن سنگ آهن

فرماندار شهرستان خواف گفت : ۱۱۶ میلیارد تومان در دو مرحله از محل حقوق دولتی معادن سنگان ، جهت توسعه زیر ساختها و اجرای طرحهای زیربنایی اختصاص یافت.

مهدی عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از خواف اظهارداشت :با تلاش بی وقفه و شبانه روزی مدیران شهرستانی در تخصیص اعتبارات از محل حقوق دولتی معادن سنگ آهن سنگان در مرحله اول، اعتباری بالغ بر 69 میلیارد تومان اختصاص یافت.

وی گفت: در مرحله دوم با پیگیری های مجدانه ارکان مدیریتی و هم افزایی جمعی ، مبلغ 47 میلیارد تومان در اواخر سال 1401 ، در آستانه سال جدید به مبلغ اختصاص یافته شهرستان خواف نیز افزوده شد.

عباسپور از همکاری و پیگیری دستگاه قضایی تشکر کرد و گفت: بسیاری از مسائل بجا مانده از سنوات گذشته که نه اراده و توانی برای حل مشکلات بود ،مجموعه دادگستری در کنار سایر مدیران اجرایی به پیگیری آنها پرداخت و به سرانجام رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.