کد خبر : 6747
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 اسفند 1401 - 0:04

نخستین استارت آپ ویکند خواف برگزار می شود

نخستین استارت آپ ویکند خواف برگزار می شود

رویداد کارآفرینی سه روزه آخر هفته (استارتاپ ویکند) رویدادی علمی – تجربی جهت آموزش فرایند تبدیل ایده به محصول و کارآفرینی است. شرکت کنندگان این رویداد، نخبگان و پژوهشگران در رشته های مرتبط دانشگاهی هستندشهرستان خواف به عنوان پایتخت سنگ آهن خاورمیانه و یکی از قطب های اصلی این صنعت نیاز جدی به ایجاد بسترهای

رویداد کارآفرینی سه روزه آخر هفته (استارتاپ ویکند) رویدادی علمی – تجربی جهت آموزش فرایند تبدیل ایده به محصول و کارآفرینی است. شرکت کنندگان این رویداد، نخبگان و پژوهشگران در رشته های مرتبط دانشگاهی هستندشهرستان خواف به عنوان پایتخت سنگ آهن خاورمیانه و یکی از قطب های اصلی این صنعت نیاز جدی به ایجاد بسترهای آموزش و انتقال اطلاعات در فضای کسب و کارهای بومی این منطقه دارد. استارتاپ ویکند پیش رو قصد دارد تا با ایجاد این بستر، علاوه بر تقویت رویکردهای فناورانه و نوآورانه در صنایع و معادن شهرستان خواف، نگاه ویژه ای به گسترش فناوری اطلاعات در حوزه های مرتبط با رویداد نیز داشته باشد. 

علاوه بر این ظرفیت های بومی و منطقه ای متمایزکننده ی این شهرستان راه را برای جذب ایده های گردشگری و بوم گردی این منطقه هموار می کند. در استارتاپ ویکند خواف مسیر تبدیل ایده ها به کسب و کارهای نوپا و فعال حول محورهای مدنظر پیش بینی شده است.

چهارشنبه 3 اسفند، لینک شرکت در دوره

https://evnd.co/JdBYC

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.