کد خبر : 6645
تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 - 20:11

امروز صبح بیست و سوم دی ماه ؛ خوافی ها دمای منفی ١٧.٣ درجه را تجربه کردند

امروز صبح بیست و سوم دی ماه ؛ خوافی ها دمای منفی ١٧.٣ درجه را تجربه کردند

فرماندار خواف سرمای امروز را بی سابقه عنوان کرد و گفت: خوافی ها دمای منفی ١٧.٣ درجه را در صبح امروز جمعه بیست و سوم دی ماه تجربه کردند که این افت شدید دما از سرمای سال ٨۶ نیز بیشتر بوده است به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ مهدی

فرماندار خواف سرمای امروز را بی سابقه عنوان کرد و گفت: خوافی ها دمای منفی ١٧.٣ درجه را در صبح امروز جمعه بیست و سوم دی ماه تجربه کردند که این افت شدید دما از سرمای سال ٨۶ نیز بیشتر بوده است به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ مهدی عباسپور ضمن هشدار به پر مصرف ها ، در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بحران نیز که در شب گذشته برگزار شد ، گفت: چنانچه شهروندان در مصرف گاز خانگی همکاری و صرفه‌جویی نکنند، امکان قطعی گاز مشترکان پرمصرف دور از ذهن نخواهد بود. وی با اشاره به قطع انشعاب گاز سالن‌های ورزشی، تاسیسات اقامتی و خدمات گردشگری و مهمانپذیرها افزود: ضرورت دارد اداره صمت با هماهنگی اتاق اصناف موضوع تعطیلی واحدهای صنفی را به صورت زمانبندی(ساعت ۱۸) تا شنبه اعمال و رصد کند تا هر چه سریعتر از این بحران عبور کنیم.

فرماندار خواف با اشاره به برودت هوا ضمن تقدیر از همشهریان عزیز به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: همشهریان عزیز با پوشیدن لباس‌های گرم و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز کمک کنند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ مهدی عباسپور فرماندار افزود: باتوجه به تداوم سرما در هفته آتی و احتمال افزایش مصرف در روز‌های پیش‌رو، تقاضا داریم مردم با صرفه‌جویی در مصرف گاز در بخش‌های خانگی، شرکت ملی گاز را یاری کنند تا بتوانیم توزیع گاز در بخش خانگی را برای روز‌های آینده مدیریت کنیم. عباسپور در خاتمه گفت: نظر به تداوم برودت کم سابقه هوا و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، کلیه مهدکودک ها، مدارس و دانشگاه ها در روز شنبه مورخ بیست و چهارم دی ماه تعطیل و فعالیت های آموزشی بصورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. ضمنا کلیه امتحانات مدارس و دانشگاهها (به جز امتحانات هماهنگِ استانی و نهایی مدارس) لغو می باشد. همچنین فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک ها و نهادهای عمومی به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، درمانی در این روز به‌صورت دورکاری خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.