کد خبر : 6419
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 11:46

هزار دانش آموز مددجوی بهزیستی خواف چشم انتظار حمایت خیران هستند

هزار دانش آموز مددجوی بهزیستی خواف چشم انتظار حمایت خیران هستند

رییس اداره بهزیستی خواف گفت: هزار دانش آموز مددجوی تحت پوشش بهزیستی این شهرستان که در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری دارای پرونده هستند در آستانه سال تحصیلی جدید به یاری خیران چشم دوخته اند. سید مهدی متولی افزود: همزمان با نزدیکی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف کمک به دانش

رییس اداره بهزیستی خواف گفت: هزار دانش آموز مددجوی تحت پوشش بهزیستی این شهرستان که در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری دارای پرونده هستند در آستانه سال تحصیلی جدید به یاری خیران چشم دوخته اند.

سید مهدی متولی افزود: همزمان با نزدیکی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی، پویش مشق مهر از اول تا ۳۱ شهریورماه در این شهرستان در حال اجراست.

رییس اداره بهزیستی خواف از خیران و مردم نوع دوست خواست که کمکهای نقدی و غیر نقدری خود را به دفتر مشارکتهای مردمی بهزیستی، نمایندگی های خدمات بهزیستی و یا مراکز مثبت زندگی در شهرهای خواف، قاسم آباد ، سنگان و سلامی پرداخت و یا به شماره حساب ۴۱۶۰۰۳۴۵۷۱۶۵۳۸۸۷ و  شماره کارت ۷۸۴۶۸۷۶۱۹۵۷۰۶۳۶۷ پرداخت کنند.

متولی افزود: خیران در آستانه سال تحصیلی با کمکهای خود برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان بی سرپرست و بی بضاعت جامعه هدف بهزیستی به این افرادکمک می کنند تا سال تحصیلی جدید را با دغدغه کمتری آغاز کنند.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.