کد خبر : 6257
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 فروردین 1401 - 18:19

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی:معرفی خواف به عنوان منطقه ویژه اقتصادی صرفا روی کاغذ است

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی:معرفی خواف به عنوان منطقه ویژه اقتصادی صرفا روی کاغذ است

حجت الاسلام والمسلمین اکبر احمدپور در نشست نماینده ویژه ریاست جمهور وزیر ورزش و جوانان گفت:منطقه خواف یکی از مناطق محروم است و مشکل جاده یکی از اساسی‌ترین مشکل می‌باشد مخصوصا جاده اصلی سنگان به تربت حیدریه و همچنین سایر جاده‌های داخلی شهرستان که دچار مشکل است. او گفت: کشاورزی و دامداری در شهرستان نیز در سالیان

حجت الاسلام والمسلمین اکبر احمدپور در نشست نماینده ویژه ریاست جمهور وزیر ورزش و جوانان گفت:منطقه خواف یکی از مناطق محروم است و مشکل جاده یکی از اساسی‌ترین مشکل می‌باشد مخصوصا جاده اصلی سنگان به تربت حیدریه و همچنین سایر جاده‌های داخلی شهرستان که دچار مشکل است.

او گفت: کشاورزی و دامداری در شهرستان نیز در سالیان گذشته بخاطر خشکسالی از بین رفته و این موضوع بسیار حائز اهمیت است و نیز باید در ارتقا این امر و حمایت جدی خواستار ما می‌باشد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:معادن در شهرستان باعث رونق است، اما در کنار باید در خصوص جذب نیرو‌های بومی، تقویت نیروی‌های بومی در منطقه، و همچنین حداقل پرداخت حقوق دولتی در منطقه توجه ویژه داشته باشند.

حجت السلام والمسلمین احمدپور گفت:مباحث ورزشی نیز یکی از مشکلات عمده محسوب میشود این مشکل در خواف و شهر‌های تابعه نیز بسیار دیده میشود که باید مورد پیگیری ویژه وزیر محترم ورزش جوانان باشد.

او گفت:ما آثار باستانی بکر در منطقه داریم که باید مورد توجه دولت و حمایت ویژه‌ای شود؛ همچنین صنایع دستی اگر توجه شود می‌تواند باعث اشتغال زایی شود.

احمدپور گفت:راه آهن خواف-هرات یکی از اموری است که که باعث رونق منطقه میشود، اما زیرساخت‌های این مورد هنوز انجام نشده و باید هر چه سریعتر مشکلات این حوزه مرتفع شود.

او گفت:معرفی خواف بعنوان منطقه ویژه اقتصادی صرفا روی کاغذ است؛ باید تلاش کنیم از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.