کد خبر : 6148
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 12:57

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی خواف

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی خواف

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواف از پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی خواف خبر داد. به گزارش خواف نیوز  محمود باعقیده گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۲۷ طرح مشاغل خانگی شامل ۷ طرح مستقل و ۲۰ طرح پشتیبان در رشته‌های گلیم بافی، رودوزی‌های سنتی، دوخت لباس‌محلی، سفالگری

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواف از پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی خواف خبر داد.

به گزارش خواف نیوز  محمود باعقیده گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۲۷ طرح مشاغل خانگی شامل ۷ طرح مستقل و ۲۰ طرح پشتیبان در رشته‌های گلیم بافی، رودوزی‌های سنتی، دوخت لباس‌محلی، سفالگری و حوله‌بافی این تسهیلات پرداخت شده است.

تسهیلات طرح مشاغل خانگی در جهت ایجاد اشتغال، ترویج و رونق صنایع دستی به فعالان صنایع دستی مشاغل خانگی پرداخت می‌شود که امسال با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد ۵۷ فرصت شغلی جدید در شهرستان فراهم شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواف گفت:  استفاده از ظرفیت صنایع‌دستی برای ایجاد شغل و کسب و کار در  خواف بسیار با اهمیت است و مشاغل خانگی یکی از راه‌های درآمد و تامین معیشت خانواده‌های این شهرستان است.

او گفت: ترویج و استفاده از صنایع‌دستی به عنوان سوغات سفر به این شهرستان از برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود و محصولات صنایع‌دستی شهرستان توانسته نظر گردشگران را جلب کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.