کد خبر : 6062
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 0:15

افتتاح توربین بادی ۶۶۰ کیلووات و کلنگ زنی توربین ۲.۵ مگاواتی در خواف

افتتاح توربین بادی ۶۶۰ کیلووات و کلنگ زنی توربین ۲.۵ مگاواتی در خواف

به گزارش خواف نیوز با حضور استاندار خراسان رضوی آیین افتتاح توربین بادی ۶۶۰ کیلووات و کلنگ زنی توربین ۲.۵ مگاواتی در شهرستان خواف برگزار شد. بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با حضور یعقوبعلی نظری توربین بادی ۶۶۰ کیلووات نیروگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهرستان خواف در منطقه خرگرد افتتاح شد.

به گزارش خواف نیوز با حضور استاندار خراسان رضوی آیین افتتاح توربین بادی ۶۶۰ کیلووات و کلنگ زنی توربین ۲.۵ مگاواتی در شهرستان خواف برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با حضور یعقوبعلی نظری توربین بادی ۶۶۰ کیلووات نیروگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهرستان خواف در منطقه خرگرد افتتاح شد. همچنین در این مراسم کلنگ توربین ۲.۵ مگاواتی این نیروگاه به صورت زده شد. 

استاندار خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: موضوع سفر ما به شهرستان خواف بررسی پروژه‌های اقتصادی و عمرانی است. شهرستان خواف سه مزیت ملی دارد. معادن سنگان خواف و سنگ آهن اثرات گسترده اقتصادی در سطح ملی و فراملی دارد که ما باید به نحو احسن از آن‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: باد مزیت دیگری است که در شهرستان به عنوان یک نعمت خدادادی وجود دارد. بنابراین مسئولان مربوطه حتما مسائل این حوزه را دنبال خواهند کرد. در این راستا به عنوان یک الگوی عملی امروز شاهد بهره‌برداری از این توربین بادی هستیم که به واسطه آن انرژی برای منطقه تولید می‌شود.

استاندار خراسان رضوی مزیت دیگر این منطقه را مرز بیان کرد و گفت: متمرکز بر مسائل اقتصادی استان و کشور همسایه افغانستان خواهیم شد تا مراودات خوبی در این حوزه شکل بگیرد.

نظری خاطرنشان کرد: باید حضور جریان‌های مردمی را در عرصه اقتصادی فراهم کنیم. مردم قوه و استعداد فعالیت دارند و هم سرمایه‌های خرد و کلان در اختیار آن‌ها است. بنابراین باید موانع را از سر فعالیت‌های اقتصادی برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.