کد خبر : 6047
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 آبان 1400 - 9:37

معرفی رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری خواف

معرفی رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری خواف

وظیفه اصلی ما حفظ و حراست ، احیاء و بهره برداری اصولی از عرصه های منابع طبیعی است. مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی ، با بیان این خبر گفت: ما برای رسیدن به این هدف متعالی از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد. محسن فنودی که در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره

وظیفه اصلی ما حفظ و حراست ، احیاء و بهره برداری اصولی از عرصه های منابع طبیعی است. مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی ، با بیان این خبر گفت: ما برای رسیدن به این هدف متعالی از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد.
 محسن فنودی که در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرزی خواف افزود: تلاش مجدانه همکاران ما در سطح استان و شهرستان خواف برای حفظ و صیانت از اراضی ملی و عرصه های منابع طبیعی ستودنی است.
این مراسم که در محل فرمانداری شهرستان خواف برگزار شد؛ مهدی کریمی بعنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خواف معرفی و از خدمات علی اکبر رنجبر تقدیر بعمل آمد .
در این مراسم فرماندار شهرستان خواف نیز طی سخنانی کوتاه با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه منابع طبیعی بر لزوم تعامل با سایر دستگاههای اجرایی در راستای حفظ و حراست از انفال تأکید کرد.
فنودی در این سفر از نهالکاری مشارکتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با معدنکاران سنگان خواف بازدید کرد
در ادامه وی طی نشستی با رئیس جهاد کشاورزی با اشاره به اهداف مشترک موجود بر ضرورت تعامل و همفکری دو اداره تأکید کرد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.