کد خبر : 4470
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 شهریور 1398 - 18:21

دستگیری قاتل فراری نزاع چند شب گذشته در کمتر از ۱۰ ساعت

دستگیری قاتل فراری نزاع چند شب گذشته در کمتر از ۱۰ ساعت

دستگیری قاتل فراری نزاع شب گذشته در کمتر از ۱۰ ساعت سرهنگ حسینعلی زاده در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: در تاریخ ۵ شهریورماه ماموران انتظامی از درگیری منجر به چاقوخوردگی در یکی از تالارهای این شهرستان مطلع شده و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان

دستگیری قاتل فراری نزاع شب گذشته در کمتر از ۱۰ ساعت

سرهنگ حسینعلی زاده در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: در تاریخ ۵ شهریورماه ماموران انتظامی از درگیری منجر به چاقوخوردگی در یکی از تالارهای این شهرستان مطلع شده و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان خواف ادامه داد: در این درگیری جوان مجروح پس از انتقال به مراکز درمانی به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.
این مقام نظامی اظهار داشت: پلیس پس از انجام تحقیقات کامل هویت متهم را شناسایی و مراقبت های پلیسی را آغاز نموده که در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی قاتل فراری دستگیر شد.
سرهنگ حسینعلی زاده در پایان با تقدیر از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به جهت هماهنگی و همکاری در موارد این چنینی افزود: متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف نموده و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

منبع: شبکه خبری خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.