کد خبر : 3716
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1398 - 16:57

جلسه بررسی عملیاتی کردن طرح توسعه و اشتغال روستایی دهستان بستان

جلسه بررسی عملیاتی کردن طرح توسعه و اشتغال روستایی دهستان بستان

جلسه بررسی عملیاتی کردن طرح توسعه و اشتغال روستایی دهستان بستان با محوریت جهاد دانشگاهی با حضور مسئولین این طرح در محل فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه آقای محمدی مسئول طرح های توسعه ای و اشتغال روستایی جهاد دانشگاهی استان در خصوص روند اجرایی  طرح توسعه اشتغال روستایی زیرنظرجهاد دانشگاهی مطالبی را عنوان نمودو

جلسه بررسی عملیاتی کردن طرح توسعه و اشتغال روستایی دهستان بستان با محوریت جهاد دانشگاهی با حضور مسئولین این طرح در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه آقای محمدی مسئول طرح های توسعه ای و اشتغال روستایی جهاد دانشگاهی استان در خصوص روند اجرایی  طرح توسعه اشتغال روستایی زیرنظرجهاد دانشگاهی مطالبی را عنوان نمودو براین نکته  که درپایان این طرح یک برنامه توسعه ای برای هر روستا در افق ده ساله تدوین خواهد شد تاکید کرد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری خواف در ادامه آقای سپهری  بیان داشت که یکی از معضلات عمده در سطح روستاهای شهرستان مسئله اشتغال و بیکاری است دولت در زمینه ایجاد اشتغال  راهکارهای مختلفی ارائه نموده است ولی در خصوص ایجاد اشتغال بیشتر باید تمامی دستگاه‌ها و نهادها  بصورت هماهنگ وارد عمل شوند تا مشکلات حوزه اشتغال به حداقل ممکن برسد ایشان خاطرنشان کردند که در اجرای این طرح ما به طور جدی پای کار هستیم و درسطح شهرستان هماهنگی‌های لازم را معمول خواهیم داشت.
سرپرست فرمانداری عنوان نمود که هدف از این طرح در دهستان بستان توانمند سازی روستاهای دهستان بستان ، توسعه و ایجاد اشتغال با توجه به ظرفیت و پتانسیلهای روستاهای مذکور است.
شایان ذکر است در اجرای این طرح آقای یاسر مینیاتور دهیار روستای نهور به عنوان تسهیلگر طرح همکاری خواهند نمود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.