کد خبر : 3588
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 - 20:07

همزمان با گرامیداشت هفته میراث فرهنگی آغاز ساخت سه طرح گردشگری در خواف

همزمان با گرامیداشت هفته میراث فرهنگی آغاز ساخت سه طرح گردشگری در خواف

ساخت سه طرح گردشگری در خواف همزمان با گرامیداشت هفته میراث فرهنگی آغاز شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خواف گفت: این سه طرح شامل سرویس بهداشتی در پارک جنگلی بهار، ساماندهی و زیبا سازی محوطه مسجد ملک زوزن

ساخت سه طرح گردشگری در خواف همزمان با گرامیداشت هفته میراث فرهنگی آغاز شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خواف گفت: اینآغاز ساخت سه طرح گردشگری در خواف سه طرح شامل سرویس بهداشتی در پارک جنگلی بهار، ساماندهی و زیبا سازی محوطه مسجد ملک زوزن و تثبیت تزئینات اجری این بنا و همچنین بهسازی و مرمت سرویس های بهداشتی جنب آسبادها است.

محمود باعقیده ابراز امیدواری کرد: این طرحها تا اواخر تیر بهره برداری شود.

وی افزود: با توجه به استقبال بی نظیر مسافران و گردشگران از شهرستان خواف توسعه زیرساخت های گردشگری به خصوص در حوزه ساخت سرویسهای بهداشتی و ساماندهی و زیباسازی گذرها و مسیرهای دسترسی به آثار تاریخی شهرستان در اولویت برنامه های اداره کل میراث خراسان رضوی قرار گرفته است.

ساماندهی و زیبا سازی مسیرهای دسترسی به آسبادهای خواف و نشتیفان و نصب یک دستگاه کانکس سرویس بهداشتی در محل سد سلامی از اقدامات در این زمینه در سال97 بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.