کد خبر : 2903
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 - 11:17

دستگیری سارق طلا توسط پلیس خواف

دستگیری سارق طلا توسط پلیس خواف

فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس اگاهی خواف سارق حرفه ای طلا های یکی از شهروندان در مدت کوتاهی شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در گفتگو با خبرنگار خواف نیوز گفت : در پی گزارش‌ سرقت به عنف ۴۰۰ میلیون ریال طلا از یکی از شهروندان در شهرستان خواف

فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس اگاهی خواف سارق حرفه ای طلا های یکی از شهروندان در مدت کوتاهی شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در گفتگو با خبرنگار خواف نیوز گفت : در پی گزارش‌ سرقت به عنف ۴۰۰ میلیون ریال طلا از یکی از شهروندان در شهرستان خواف تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند. وی افزود: کارگاهان پلیس با بررسی دقیق اظهارات مالباخته و سرنخ های به جا مانده به جوانی ۱۹ ساله مظنون شدند و پس از جمع‌آوری ادله کافی متهم را که در شهرستان ورامین زندگی می‌کرد در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان خواف بیان داشت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت به عنف النگوهای شاکی اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان خواف در پایان با اشاره به کشف اموال مسروقه خاطرنشان کرد متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: خواف نیوز / شاهقاسی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.