کد خبر : 2742
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 اسفند 1397 - 20:36

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان خواف در سال ۹۷ برگزار شد

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان خواف در سال ۹۷ برگزار شد

به گزارش خواف نیوز  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان خواف  با نام و یاد 106 شهید شهرستان و 6 شهید گمنام  به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری و با حضور ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن، اعضای شورای تامین ، بخشداران و مسئولین دستگاههای اجرایی در

به گزارش خواف نیوز  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان خواف  با نام و یاد 106 شهید شهرستان و 6 شهید گمنام  به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری و با حضور ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن، اعضای شورای تامین ، بخشداران و مسئولین دستگاههای اجرایی در فرمانداری شهرستان خواف  برگزار گردید.
عبدالرضا سپهری ضمن تبریک 22 اسفند ماه سالروز بزرگداشت شهداء  به وضعیت کنونی اقتصادی و سیاسی حاکم در جامعه اشاره نمود و گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان نظام و شرایط سخت اقصادی و معیشتی  ، باید با نصب العین قرار دادن   فرمایش مقام معظم رهبری مبنی برتحقق  اقتصاد مقاومتی  ، از این برهه نیز گذر کنیم  . بحمدلله در حوزه سیاسی  کشور در شرایط و موقعیت بسیار خوبی در سطح بین المللی قرار دارد.
سپهری از کمک های 306 میلیون تومان توسط معادن به دانش آموزان بی بضاعت خبر داد و افزود: در آستانه عید نوروز و حجم گسترده سرمایه گذاری معادن در شهرستان،  این رقم بسیار ناچیز است . بایستی در این شرایط دستگیری مضاعفی نسبت به افراد بی بضاعت داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان خواف با تاکید بر پیاده سازی طرح مهندس رزم حسینی استاندار محترم مبنی براجرای مدل مثلث اقتصادی در شهرستان خواف ،بر اتمام پروژه های نیمه تمام و انعطاف دادن پیچ و خم های اداری به نفع مردم تاکید نمود.
وی در ادامه ضمن خواستار ارسال به موقع لیست کشیک دستگاهها ، آمادگی اعضای مدیریت بحران ، بانکها و نظارت جدی و مستمر شهرداری ها ، دهیاری ها ، بنیاد مسکن و منابطع طبیعی بر تصرفات اراضی و ساخت و ساز های غیر مجاز در ایام تعطیلات و حفاظت از ساختمان های اداری در سطح شهر ها و بخش ها   شد.
سپهری بر ممنوعیت استفاده از خودرو های دولتی جز موارد خاص تاکید نمود و افزود: مدیران اختیارات لازم را به جانشینان بدهند تا در صورت لزوم،  خدمت رسانی به موقع و به نحو مطلوب انجام پذیرد.
فرماندار خواف در خاتمه افزود: سال 97 را با امنیت کامل پشت سر گذلشتیم ، از همین تریبون از کلیه مسئولین ، علمای گرانقدر تشیع و تسنن و مردم شریف شهرستان قدردانی می کنم و سالی پر از برکت ، سلامت  و توفیقات روز افزون را آرزومندم.
حجت الاسلام شمسیان امام جمعه شهرستان خواف خانه تکانی دل را بر خانه تکانی منزل مقدم شمرد  و گفت:دستگیری و رسیدگی به وضعیت افراد بی بضائیت در آستانه سال نو مورد توجه مسئولین قرار گیرد.
مولوی احراری امام جمعه اهل سنت شهر خواف  با بیان این مطلب که از پشت میز به مردم نگاه نکنیم خاطر نشان کرد: تجلیل از بزرگان ، به جا آوردن صله رحم، و توجه به نیازمندان از مواردی است که بایستی در این ایام مورد عنایت خاصی قرار گیرد.
وی همچنین از توزیع بسته های حمایتی توسط ناحیه مقاومت سپاه بین افراد بی بضائت در سطح شهره ها و روستا قدردانی نمود و گفت:  به برکت وجود و تلاش شبانه روزی  نیرو های امنیتی انتظامی و نظامی  شاهد برقراری امنیت چشمگیری در سطح شهرستان هستیم باید با خدمت گذاری به مردم ، دل آنها را بدست بیاوریم و با وحدت و همدلی در راستای افزایش کمک به تهیدستان از هیچ کوششی دریغ ننمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.