کد خبر : 2656
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اسفند 1397 - 9:45

در دومین روز از هفته گرامیدشات شهید؛ تکریم خانواده شهدا و جانباران شهرستان خواف

در دومین روز از هفته گرامیدشات شهید؛ تکریم خانواده شهدا و جانباران شهرستان خواف

فرماندار شهرستان  خواف در گرامیداشت 22 اسفند ماه ، سالروز گرامیداشت شهدا نامگذاری با حضور در منزل دو شهید و 3 جانباز  گرانقدردوران دفاع مقدس ، از خانواده های آنان دلجویی کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، عبدالرضا سپهری با حضور در منزل شهیدان عبدالکریم صالحی ، عبدالوهاب رازقی و سه تن

فرماندار شهرستان  خواف در گرامیداشت 22 اسفند ماه ، سالروز گرامیداشت شهدا نامگذاری با حضور در منزل دو شهید و 3 جانباز  گرانقدردوران دفاع مقدس ، از خانواده های آنان دلجویی کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، عبدالرضا سپهری با حضور در منزل شهیدان عبدالکریم صالحی ، عبدالوهاب رازقی و سه تن از جانبازان دفاع مقدس آقایان غلام یحیی زمانی ،عبیدالله عیدخانی و نصرالله حق دوست دیدار و جویای احوال شد.
وی در این دیدارها با تاکید بر تداوم راه شهادت و ایثار و نقش آن در بقای انقلاب اسلامی، حضور در منزل شهیدان را ادای احترام به آرمان های والای این عزیزان بیان و آن را نوعی تکلیف برای مسوولان دانست.
شهرستان  خواف در طول دوران دفاع مقدس تعداد 106 شهید والامقام، 283 جانباز و 34 آزاده سرافراز تقدیم دین و میهن اسلامی کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.