کد خبر : 2653
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اسفند 1397 - 9:39

برگزاری جلسه هماهنگی اعزام راهیان نور

برگزاری جلسه هماهنگی اعزام راهیان نور

جلسه هماهنگی اعزام 90 نفر از شهروندان خوافی به اردوی جهادی راهیان نور برگزار شد. ‎ به گزارش خوافنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، جلسه هماهنگی اعزام 90 نفر به اردوی جهادی راهیان نور با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان و مسؤولان مربوطه در فرمانداری برگزار شد. عبدالرضا سپهری افزود: تداوم انقلاب

جلسه هماهنگی اعزام 90 نفر از شهروندان خوافی به اردوی جهادی راهیان نور برگزار شد. ‎
به گزارش خوافنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، جلسه هماهنگی اعزام 90 نفر به اردوی جهادی راهیان نور با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان و مسؤولان مربوطه در فرمانداری برگزار شد.
عبدالرضا سپهری افزود: تداوم انقلاب و حتی توسعه اقتصادی کشور نیازمند توسعه فرهنگی و حفظ ارزش هاست که یادواره شهدا و راهیان نور نمونه ای از توسعه فرهنگی هستند.
وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی برای نسل جوان و نسل بعد از انقلاب ما اهمیت زیادی دارد تا در قرار گرفتن دراین فضای سرشار از معنویات با سلحشوری ها و رشادت های جوانان گذشته این انقلاب آشنا شوند.
این مقام عالی تصریح کرد: ما باید با تمام توان و با بهره گیری از ظرفیت های دستگاههای اجرایی در این راستا اقدام نمائیم تا بتوانیم جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ رزمندگان آشنا کنیم.
گفتنی است اعزام کاروان های راهیان نور از شهرستان خواف در تاریخ 24 اسفند برای بانوان از ساعت 10 صبح و از مقابل سپاه پاسداران خواف انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.