کد خبر : 2561
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 18:11

زنگ نیکوکاری و درختکاری در مدارس خواف نواخته شد

زنگ نیکوکاری و درختکاری در مدارس خواف نواخته شد

به گزارش خواف نیوز به نقل از فارس مراسم جشن نیکوکاری و درختکاری صبح امروز با حضور امام جمعه خواف و جمعی از مسؤولان ادارات و نهادها با شعار «فرصت مهربانی، عیدی برای همه» در آموزشگاه هجرت برگزار شد. مدیر آموزش و پرورش خواف ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری و منابع طبیعی با اشاره


به گزارش خواف نیوز به نقل از فارس مراسم جشن نیکوکاری و درختکاری صبح امروز با حضور امام جمعه خواف و جمعی از مسؤولان ادارات و نهادها با شعار «فرصت مهربانی، عیدی برای همه» در آموزشگاه هجرت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش خواف ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری و منابع طبیعی با اشاره به آیات و روایات قرآن در ارتباط با انفاق و نیکوکاری، گفت: نیکی به دیگران اصل و محور همه خوبی‌ها و دژ استوار و زکات نعمت‌ها است.

احمد قادری افزود: انفاق به این معنا نیست، فردی که حتما مال و ثروت زیادی داشته باشد آن را ببخشد، بلکه خداوند از شخصی که با وجود ثروت اندک انفاق می‌کند، خشنودتر است.

وی ادامه داد: نیکوکاری از اصول نیکان و متقیان است و امروز دانش‌‌آموزان ما انفاق نشاط، شادی و امیدواری را با برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس به نمایش می‌‌گذارند و این جشن از این بابت ارزشمند است.

گفتنی است؛ در پایان مراسم به مناسبت روز درختکاری تعدادی نهال توسط مسؤولان خواف در آموزشگاه هجرت کاشته شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.