کد خبر : 2555
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 10:06

خواف رکورددار بارندگی های اخیر در استان

خواف رکورددار بارندگی های اخیر در استان

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایرنا رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از شب گذشته تا کنون در 14 شهرستان این استان باران به صورت رگبار بارید که بیشترین میزان آن با 17 میلی متر در خواف گزارش شده است. یحیی قاینی پور افزود: در این مدت پس از

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایرنا رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از شب گذشته تا کنون در 14 شهرستان این استان باران به صورت رگبار بارید که بیشترین میزان آن با 17 میلی متر در خواف گزارش شده است.

یحیی قاینی پور افزود: در این مدت پس از خواف بیشترین میزان باران در شهرستانهای تایباد و سرخس به ترتیب با 12 و 10 میلی متر باریده است.
وی ادامه داد: بارشهای باران در مناطق مختلف شهر مشهد هم متغیر و بین چهار تا 16 میلی متر گزارش شده است به طوری که کمترین بارش در منطقه پنجتن و بیشترین آن در شهرک امام علی (ع) رخ داده است.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری همراه با احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها که از دو شب گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است تا ظهر امروز ادامه دارد و از عصر جمعه سامانه جدید بارشی دیگری در استان فعال خواهد شد.
قاینی پور با اشاره به نوسانات چند درجه ای دما در خراسان رضوی طی روزهای آینده افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 13 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که فردا پنج شنبه با دو درجه افزایش به 15 درجه می رسد و دوباره در روز جمعه دو درجه کاهش می یابد.
وی ادامه داد: کوهسرخ با کمینه دمای چهار درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای 15 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.