کد خبر : 2493
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اسفند 1397 - 9:00

دیدار نماینده رئیس مرکز خدمات با طلاب اهل تسنن شهرهای تایباد، تربت‌جام و خواف

دیدار نماینده رئیس مرکز خدمات با طلاب اهل تسنن شهرهای تایباد، تربت‌جام و خواف

دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با مدیران، استادان و طلاب اهل سنت شهرهای تایباد، تربت‌جام و خواف دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی در راستای بیست و سومین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات، با حضور در

دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با مدیران، استادان و طلاب اهل سنت شهرهای تایباد، تربت‌جام و خواف دیدار و گفتگو کرد.
دیدار نماینده رئیس مرکز خدمات با طلاب اهل تسنن شهرهای تایباد، تربت‌جام و خوافبه گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی در راستای بیست و سومین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات، با حضور در مدارس علمیه اهل سنت شهرهای تایباد، تربت‌جام و خواف با طلاب و استادان این مدارس دیدار و گفتگو کرد.
دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به اهداف و سیاست‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سال 1370 به امر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تأسیس شد و این مرکز از طلابی که شأنی از شئون روحانی را دارا هستند حمایت می‌کند.
وی افزود: ارائه خدمات در این مرکز شامل طلاب شیعه، سنی، ایرانی، غیرایرانی و خواهر و برادر می‌شود.
نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه عمق بخشیدن و گسترش دادن خدمات را از اهداف مرکز خدمات دانست و بیان کرد: نگاه مرکز خدمات از ارائه این خدمات حداقلی، کم کردن دغدغه طلاب برای تقویت رسالت‌های حوزوی آن‌هاست و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تدبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) کار بی‌سابقه‌ای در این زمینه انجام‌شده است.
وی شرایط کنونی جهان اسلام‌ را خطیر توصیف و بیان کرد: در این برهه زمانی روحانیت به‌عنوان پاسدار، مدافع دین و وارث انبیاء، وظیفه سنگربانی از اسلام و مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمنان را بر عهده دارد.
در پایان، نماینده رئیس مرکز خدمات از طلاب ممتاز و حافظان قرآن این مدارس تجلیل کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.