کد خبر : 2227
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 9:16

سردار حسن‌زاده در یادواره شهدای شهر سلامی خواف ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا سند هویت ایران اسلامی بوده و آرمان‌های ارزشمند ایثارگران انقلاب نباید فراموش شود.

سردار حسن‌زاده در یادواره شهدای شهر سلامی خواف ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا سند هویت ایران اسلامی بوده و آرمان‌های ارزشمند ایثارگران انقلاب نباید فراموش شود.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سردار مجیدرضا حسن‌زاده  در یادواره شهدای شهر سلامی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامی داشت دهه مبارک فجر گفت: امروزه هرچه داریم به برکت خون پاک شهدا است و زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا وظیفه همه ما است. سرپرست قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) خراسان رضوی راه

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سردار مجیدرضا حسن‌زاده  در یادواره شهدای شهر سلامی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامی داشت دهه مبارک فجر گفت: امروزه هرچه داریم به برکت خون پاک شهدا است و زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا وظیفه همه ما است.

سرپرست قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) خراسان رضوی راه عزت را راه اسلام، قرآن و راه رستگاری دانست و بیان کرد: پیوندی در این انقلاب به‌هم گره خورده که این پیوند عزت آفرین شد و دین اسلام، ولایت و مردم است که این تحول شگفت را در دنیا رقم زد و این حضور ارزشمند مردمی در کنار اسلام و ولایت این عزت و عظمتی که دنیا را مبهوت خودش کرد به وقوع پیوست.

وی افزود: انقلاب اسلامی زلزله‌ای بود که لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌انداخت و همه توطئه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

سردار حسنزاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سبب عزت ملت‌ها شد خاطرنشان کرد: با حضور مردم و امت اسلامی در پای اسلام عملیات‌های زیادی رقم خورد که به موفقیت رسید و باید قدر این انقلاب را دانست و به این شهدا افتخار کرد و ایمان و اعتقادمردم بود که خرمشهر آزاد شد.

سرپرست قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) خراسان رضوی تصریح کرد: زیرساخت‌های اقتصادی در کشور صورت گرفته است که عزم، ایمان و اراده جهادی می‌خواهد که تحقق یابد که امیدواریم از این فرصت‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: سرمایه اصلی این نظام و انقلاب مردم هستند و همه مسؤولان باید خادم واقعی مردم باشند و پای کار بیایند و مردم شایسته بهترین ها در بعد اقتصادی و عمرانی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.