کد خبر : 2243
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 9:29

اعزام کاروان همدلی به روستای “شهرک” شهرستان خواف

اعزام کاروان همدلی به روستای “شهرک” شهرستان خواف

اروان همدلی داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر به روستای کم برخوردار “شهرک” شهرستان خواف اعزام شدند. به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: این کاروان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، با همکاری داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و

اروان همدلی داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر به روستای کم برخوردار “شهرک” شهرستان خواف اعزام شدند.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: این کاروان به مناسبت فرا اعزام کاروان همدلی به روستای شهرک شهرستان خوافرسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، با همکاری داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان، به روستای کم برخوردار شهرک اعزام شد.

هادی رمضانی افزود: از جمله خدماتی که در کاروان همدلی  انجام شد، ویزیت و ارائه داروی رایگان، ارائه خدمات بهداشتی در زمینه بهداشت دهان و دندان، آموزش آمادگی در برابر مخاطرات، برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و کمک های اولیه ویژه دانش آموزان و اهالی روستا و برگزاری مسابقات نقاشی بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف حمایت از کرامت انسانی، ترویج فرهنگ و ارزش های انسان دوستانه و داوطلبانه را رسالت اصلی این نهاد دانست و افزود: کمک به افراد آسیب پذیر و آسیب دیده، کمک به بهبود وضعیت بیماران و رسیدگی به امور مددجویان در دستور کار این جمعیت قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.