کد خبر : 2142
تاریخ انتشار : شنبه 20 بهمن 1397 - 12:50

دو پروژه اجرا شده گندله سازی

دو پروژه اجرا شده گندله سازی

شرکت سازه های صنعتی آذران در سال 1375 با هدف ارائه خدمات به پروژه های عمرانی، پا به عرصه کسب و کار نهاد.  به گزارش خواف نیوز به نقل از می متالز، این شرکت اولین واحد تولیدی خود را جهت ساخت تجهیزات و سازه های فلزی در سال 1379 احداث كرد. رویکرد توسعه با پشتوانه


شرکت سازه های صنعتی آذران در سال 1375 با هدف ارائه خدمات به پروژه های عمرانی، پا به عرصه کسب و کار نهاد. 

به گزارش خواف نیوز به نقل از می متالز، این شرکت اولین واحد تولیدی خود را جهت ساخت تجهیزات و سازه های فلزی در سال 1379 احداث كرد. رویکرد توسعه با پشتوانه تجارب ارزشمند کسب شده، این شرکت را برآن داشت تا با جذب شمار قابل ملاحظه ای از نیروهای مهندسی متخصص در گستره ای از حوزه ها و طراحی و اجرای پلنت های صنعتی، نقشی پر رنگ تر در عرصه سازندگی کشور ایفا کند.
مهندس فرشید باقری، از نيروهاي جوان مجموعه سازه هاي صنعتي آذران از پروژه های اجرا شده این مجموعه چنين عنوان کرد: پروژه گندله سازی 5 میلیون تن سنگ آهن سنگان ، اپال پارسیان که محل اجرای آن استان خراسان رضوی ، شهرستان خواف ، معادن سنگ آهن سنگان است و در آذر ماه سال 96 به اتمام رسیده است، کارفرمای آن شرکت اپال پارسیان سنگان بود و طراحی و تامین تجهیزات آن توسط شرکت سازه های صنعتی آذران انجام شده است. پروژه دیگر که به تازگی به اتمام رسیده پروژه گندله سازی 5 میلیون تن سنگ آهن سنگان ، فولاد مبارکه است که با هدف ارزش آفرینی در زنجیره تولید فولاد کشور از طریق بومی سازی طراحی و ساخت پلنت های گندله سازی اجرایی شده و در مرداد ماه سال 96 به اتمام رسیده است و کارفرمای آن شرکت فولاد مبارکه بود و طراحی و تامین تجهیزات آن توسط شرکت سازه های صنعتی آذران انجام شده بود.
وی افزود: یکی از موفقیتهای شرکت آذران در صنعت و معدن، بومی‌سازی کارخانه تولید گندله سازی با بهره گیری از توان مهندسین ایرانی می باشد.
اشتغال بیشتر، رسوب دانش و تکنولوژی در سازمان‌های داخل کشور، ساخت و تامین تجهیزات با کیفیت بالا و کاملا قابل رقابت با تولیدات شرکتهای برتر اروپایی و به تبع آن جلوگیری از خروج ارز از کشور، یکی از اهداف شرکت آذران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.