کد خبر : 1913
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 16:46

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خواف برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خواف  برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور سپهری سرپرست فرمانداری ، بخشدار سلامی ، رئیس اداره ورزش و جوانان خواف  و اعضای ستاد با موضوع توسعه نشاط و شادی با محوریت ورزش همگانی  برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف گفت: جوانان

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور سپهری سرپرست فرمانداری ، بخشدار سلامی ، رئیس اداره ورزش و جوانان خواف  و اعضای ستاد با موضوع توسعه نشاط و شادی با محوریت ورزش همگانی  برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف گفت: جوانان نیازمند فضای سالم و نشاط آور هستند و باید با ایجاد فضای های مناسب در چارچوب قوانین ، شرایط جذب جوانان را به سمت و سوی فعالیت ها و برنامه های سالم و پربار سوق دهند.
وی با بیان اینکه جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید  دارای نتایجی باشد گفت: مصوبات باید اجرایی و جلسات به صورت کاربردی و با دستور کار مشخص برگزار شود تا در این زمینه خروجی داشته باشیم و بتوانیم به بخشی از نیازهای جوانان رسیدگی کنیم چرا که امروز ما مسئولین هستیم که می توانیم با برنامه ریزی مناسب و توسعه نشاط  و ترویج  ورزش همگانی در جامعه از ورود آنان به آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.
گفتنی است در ابتدای جلسه حسن شاهرخی دبیر ستاد و رئیس اداره ورزش و جوانان خواف در خصوص مصوبات جلسات قبلی توضیحاتی ارائه و افزود:  مباحث مربوط به جوانان فقط مختص به اداره ورزش و جوانان نیست ، بایستی همه دستگاهها و حتی جوانان پای کار بیایند و  این هدف بدون مشارکت جوانان در همه عرصه ها و تصمیم گیری‌های آنها میسر نخواهد شد.
در ادامه همین بحث هر یک از دستگاه‌های عضو ستاد پیشنهادات خود را ارائه و راه‌های شناخت، کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشارکت جوانان در امور و برگزاری برنامه های ورزش همگانی سخنانی را عنوان کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.