کد خبر : 1859
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 18:59

فرمانده انتظامی خواف: یک قاچاقچی مواد مخدر هنگام تعقیب و گریز مسلحانه در این شهرستان به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی خواف: یک قاچاقچی مواد مخدر هنگام تعقیب و گریز مسلحانه در این شهرستان به هلاکت رسید.

به گزارش خواف نیوز به تقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: به دنبال کسب خبری منبی بر انتقال مواد مخدر در حوزه استحفاظی این شهرستان موضوع دردستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات گسترده میدانی خودرو پراید حامل مواد مخدر را

به گزارش خواف نیوز به تقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: به دنبال کسب خبری منبی بر انتقال مواد مخدر در حوزه استحفاظی این شهرستان موضوع دردستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات گسترده میدانی خودرو پراید حامل مواد مخدر را در یکی از محلات حاشیه شهر مرزی سنگان به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند و با ورود آن به کمین پلیس دستور ایست دادند که خودرو مزبور با سرعت زیاد از محل متواری شد.
وی گفت: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی اقدام به تیراندازی هوایی و سپس تیراندازی به سوی خودرو فراری کردند که در نتیجه آن راننده خودرو از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و خودرو متوقف شد.
سرهنگ حسینعلی زاده افزود: قاچاقچی مجروح به مرکز درمانی شهر سنگان انتقال یافت ولی تلاش پزشکان موثر نبود و وی جان خود را از دست داد.
وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو 21 کیلو و 150 گرم مواد مخدر سنتی و صنعتی شامل تریاک، هروئین فشرده و پودری و شیشه کشف شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.